شناسهٔ خبر: 49581266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اوایل آبان واکسیناسیون دانشجویان شهرکردی تمام می‌شود/ بازگشایی دانشگاه به شرط موافقت وزارت علوم

رئیس دانشگاه شهرکرد با اعلام اینکه تا اوایل آبان واکسیناسیون دانشجویان تمام خواهد شد، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها در اختیار وزارت علوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد سعید کریمی در شورای دانشگاه به واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارمندان اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون اساتید و کارمندان در دو دز انجام شده است و واکسیناسیون دانشجویان نیز از روز یک شنبه 20 شهریور آغاز شده است و انتظار می‌رود دانشجویان در اواخر مهر یا اوایل آبان دز دوم واکسن خود را دریافت نمایند و پس از آن در سطح وزارت خانه برای بازگشایی دانشگاه‌ها بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

حمداله مشتاقی نیز در این خصوص گفت: ثبت نام دوره دکترا انجام شده است و کلاس‌های این دانشجویان پس از انتخاب واحد از ۲۸ شهریور آغاز خواهد شد،کلاس‌های کارشناسی ارشد نیز اوایل آبان شروع خواهد شد و نتایج آزمون کنکور نیز بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور هفته اول مهر اعلام خواهد شد که در نتیجه کلاس‌های کارشناسی با تاخیر شروع خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید مسائل آموزشی دانشجویان در گروه ها و دانشکده‌های مربوطه حل و فصل شود  و از ارجاع آن به آموزش کل دانشگاه خوداری  شود چراکه کارویژه آموزش دانشکده‌ها اداره امور آموزشی دانشکده‌ها است.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: به دلیل شرایط ناشی از بیماری کرونا، حضور اعضای هیات علمی از ابتدای این ترم به صورت ۲ روز حضور الزامی در هفته است.

مشتاقی ادامه داد: لازم است تدریس دروس کارشناسی به اساتید مجرب  سپرده شود تا این اساتید بتوانند انگیزه‌های لازم را بین دانشجویان ایجاد کنند.

انتهای پیام/3339

نظر شما