شناسهٔ خبر: 49580709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل خبرداد؛

کشته‌شدن پسر یازده‌ساله پارس‌آبادی/ قاتل دستگیر شد

سید عبدالله طباطبایی گفت: جسد نوجوانان پارس‌آبادی پس از جستجوی فراوان در اطراف منزل مسکونی‌اش پیدا شده و ساعتی بعد نیز قاتل این نوجوان با همکاری پلیس دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سید عبدالله طباطبایی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات کشف جسد نوجوان یازده ساله پارس آبادی که گمان می‌رفت در کانال آب غرق شده است، اظهار داشت: گزارش مفقودی این نوجوان شامگاه جمعه گذشته به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام گزارش اولیه غرق شدگی در کانال آب محلی، جستجو برای یافتن جسد وی توسط نیروهای غریق نجات و هلال احمر انجام و پس از گذشت چندین روز جسد این نوجوان پیدا نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت : در تماسی که با دادسرای مرکز استان انجام شد، تمام ظرفیت‌ها جهت رفع نگرانی خانواده این نوجوان اهل شهرستان پارس آباد به‌کار بسته شد.

وی ادامه داد: پس از جستجوهای فراوان، روز گذشته در حدود ساعت ۱۴:۳۰ جسد این نوجوان در اطراف منزل مسکونی وی کشف و پلیس جنایی و دادستان شهرستان پارس آباد در محل کشف جسد حاضر شده و پس از شناسایی، جسد جهت کالبدشکافی و مشخص شدن علت تامه حادثه به پزشک قانونی منتقل شد.

طباطبایی با بیان اینکه با توجه به منتفی شدن غرق شدگی و ورود پرونده به فاز جنایی، در اقدامی سریع قاتل این نوجوان پارس آبادی دستگیر و تحت بازجویی قرار دارد، افزود: در تحقیقات اولیه کرکری و بگو مگوی خانوادگی علت این جنایت ارزیابی شده است.

دادستان مرکز استان از مردم خواست تا اخبار را از منابع و مقام‌های رسمی پیگیری کرده و به شایعات بی اساس مطرح در فضای مجازی درباره علت و نوع قتل در این جنایت توجه نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما