شناسهٔ خبر: 49580325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

وعده فرهاد مجیدی به هواداران استقلال پیرامون اظهارات مددی/ افشاگری اسماعیلی درباره نامه مجیدی به مددی و ملکیان

سرمربی تیم فوتبال استقلال به هواداران این تیم وعده روشنگری داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، احمد مددی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی علیه فرهاد مجیدی موضع گیری و اعلام کرد در خصوص ادامه همکاری وی با استقلال در نشست هیات مدیره تصمیم گیری خواهد شد.

فرهاد مجیدی بعد از اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد طی روزهای آینده در یک گفت و گوی تصویری درباره اوضاع استقلال صحبت خواهد کرد.

***

فرهاد مجیدی,سرمربی تیم استقلال

***

افشاگری شبانه اسماعیلی درباره نامه مجیدی به مددی و ملکیان

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران ساعاتی قبل در یک گفتگوی زنده تلویزیونی درباره مسائل این باشگاه صحبت کرد و درخصوص یک بازیکن این تیم هم توضیحات عجیبی را مطرح کرد.

مددی در پاسخ به این سوال که چرا قرارداد فرشید اسماعیلی تمدید نشده توضیح داد که این بازیکن مشکلات انضباطی بسیار زیادی داشته و حتی سرمربی تیم هم خواستار عدم تمدید قرارداد او بوده است.

مددی به نقل از مجیدی اعلام کرد که اسماعیلی موجب دو دستگی بین بازیکنان برای تمدید قرارداد شده و به همین دلیل نباید قراردادش برای فصل جدید تمدید شود.

فرشید اسماعیلی که طی روزهای اخیر چندین نامه و سند علیه مددی منتشر کرده دقایقی قبل اسناد عجیبی را منتشر کرد. استوری این بازیکن در اینستاگرامش نشان می‌دهد که مجیدی خواستار ادامه همکاری او بوده است و بدین ترتیب صحبت‌های مددی را تکذیب کرد.

اسماعیلی تصویری از پیام‌های فرهاد مجیدی به احمد مددی و اصغر ملکیان، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال را منتشر کرد که در آن اعلام کرده بود با توجه به نزدیک بودن بازی مقابل الهلال عربستان به این بازیکنان نیاز دارد و اگر مشکل انضباطی داشته باشند جرایم آنها را خواهد پرداخت!

فرهاد مجیدی,سرمربی تیم استقلال

***

مددی هم اسکرین شات چت رو کرد!

مدیرعامل استقلال اسکرین کامل چت خودش با فرهاد مجیدی را منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته بعد از صحبت هایی که احمد مددی مدیرعامل استقلال در گفت و گوی تلویزیونی علیه فرشید اسماعیلی وفرهاد مجیدی بر زبان آورد، هافبک پیشین آبی ها اقدامی عجیب را انجام داد.

اسماعیلی اسکرین شات چت های فرهاد مجیدی با احمد مددی و اصغر ملکیان درباره خودش را در اینستاگرام منتشر کرد. در این چت ها نامه مجیدی به ملکیان و مددی درباره جذب اسماعیلی آمده بود. در بالای این نامه و در چت مجیدی با مددی جمله از سرمربی مبنی بر اینکه »من این بازیکن را حتما می خواهم« وجود داشت که مددی نیز به مجیدی اطمینان داده بود در این خصوص اقدام می کند.

حالا اما مدیرعامل استقلال بخش های بالاتری از چت هایش با مجیدی را در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می دهد او درباره ابوالفضل جلالی به مجیدی اطمینان داده که برای جذبش اقدام می کند و مشکلی نیست.

اگرچه منظور اسماعیلی از انتشار چت ها مشخص شدن نامه مجیدی به مدیران باشگاه بوده اما مددی در اسکرین جدیدی که در فضای مجازی پخش کرده، می خواسته اثبات کند هرگز حرفی درباره اقدام برای تمدید با اسماعیلی به مجیدی نزده است.

فرهاد مجیدی,سرمربی تیم استقلال

نظر شما