شناسهٔ خبر: 49580107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

فرماندار مارگون:

جشنواره کتابخوانی رضوی گامی ارزشمند در راستای ترویج سنت اهل بیت(ع) است

باقر قائمی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مارگون در پیامی، مردم شهرستان را برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، باقر قائمی، فرماندار شهرستان مارگون در پیامی مردم شهرستان را برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن این پیام به این شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم
 

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گامی ارزشمند در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سنت اهل بیت(ع) و به ویژه سیره و روش زندگانی حضرت ثامن الحجج(ع) است. آشنا ساختن آحاد جامعه با سیره و روش زندگانی ائمه معصومین علیهم السلام به خصوص  امام رضا(ع) یک وظیفه محسوب می شود و شایسته است تمامی ادارات و سازمان ها در این امر مشارکت جدی داشته باشند. جشنواره کتابخوانی رضوی را می توان یکی از بزرگ ترین مسابقات کتابخوانی در سطح کشور قلمداد کرد به گونه ای که همه می توانند در هر گروه سنی به صورت فردی یا خانوادگی در آن شرکت کنند.
 

اینک با یاری خداوند متعال، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، یازدهمین دوره این جشنواره را با استعانت از امام  مهربانی ها، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، به برکت دو نیمه شعبان که سال را امام زمانی کرده، به منظور ترویج فرهنگ رضوی و مهدوی ، برگزار می کند.
 

اینجانب ضمن دعوت از آحاد جامعه و به ویژه شهروندان فرهیخته شهرستان مارگون، برای مشارکت در این مسابقه فرهنگی بزرگ، از مردم می خواهم که منابع ارزشمند این جشنواره را که حاصل ساعت ها تفکر و اندیشه است، با جان و دل مطالعه کنند و سیره و روش زندگانی آن امام همام را بیش از گذشته الگوی زندگی خویش قرار دهند.

شایان ذکر است، مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ تعیین شده است. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب ها به وب سایت  www.smakpl.ir مراجعه کنند.                             

  باقر قائمی
 فرماندار شهرستان مارگون
 

نظر شما