شناسهٔ خبر: 49578810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا| تساوی پورتو در حضور ۹۰ دقیقه‌ای طارمی/ پیروزی پرگل سیتیزن‌ها در شب شکست اینتر مقابل رئال مادرید

شب دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی لیورپول برابر میلان و توقف پاری‌سن‌ژرمن به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - شب دوم از دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شب گذشته با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید و در مهمترین بازی‌ها تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و آژاکس از سد رقبا گذشتند و پارس‌سن‌زرمن برابر نمانده بلژیک متوقف شد.
 
در مهمترین بازی از گروه A تیم پرستاره منچسترسیتی برابر مهمان خود تیم لایپزیش با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری دست یافت. در این بازی آکه در دقیقه ۱۶، موکیله گل به خودی در دقیقه ۲۸، ریاض محرز در دقیقه ۴۵، گریلیش در دقیقه ۵۳، کانسلو در دقیقه ۷۵ و ژسوس در دقیقه ۸۵ گل‌های سیتیزن‌ها را به ثمر رساندند و انکونکو در دقیقه ۴۲، ۵۰ و ۷۳ هر سه گل لایپزیش را به ثمر رساندند.
 
در دیگر بازی این گروه پاری‌سن‌ژرمن در شب حضور تمام ستاره‌هایش با نتیجه  یک بر یک برابر کلوب بروژ متوقف شد. آندره هررا در دقیقه ۱۵ برای پاریسی‌ها و واناکن در دقیقه ۲۷ گل‌های بازی را زدند.
 
از گروه B اتلتیکو مادرید در خانه خود میزبان تیم پورتو بود که در پایان این جدال بازی با نتیجه بدون گل تمام شد. مهدی طارمی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.  
 
در دیگر بازی این گروه لیورپول با حساب ۳ بر ۲ از سد آث میلان گذشت. برای لیورپول توموری گل به خودی در دقیقه ۹، محمد صلاح در دقیقه ۴۸ و هندرسون در دقیقه ۶۹ برای شاگردان کلوپ گلزنی کردند و ربیچ و براهیم دیاز در دقایق ۴۲ و ۴۴ گل زدند.
 
تیم بورسیادورتموند در حالیکه در ترکیه مهمان تیم بشیکتاش بود که در شب درخضض هالند موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد بشیکتاش بگذرد. بلینگهام و هالند در دقایق ۲۰ و ۴۸ برای دورتموند و مونترو در دقیقه ۹۴ برای بشیکتاش گلزنی کردند.
 
در بازی دیگر این گروه آژاکس در شب هت‌ریک هالر با نتیجه ۵ بر یک از سد اسپورتینگ لیسبون گذشت. هالر در دفایق ۲، ۹، ۵۱ و ۶۳ و برگویس در دقیقه ۳۹ برای آژاکس گل زدند. تک گل اسپورتینگ را پائولینیو در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند.
 
از گروه D تیم ناشناخته شریف مولداوی با دو گل برابر شاختاردونتسک به پیروزی رسید و در بازی حساس امشب رئال مادرید با تک گل دقیقه ۸۹ رودریگو برابر اینترمیلان به پیروزی رسید.

 

انتهای پیام/ 

نظر شما