شناسهٔ خبر: 49578750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

اینتر 0-1 رئال؛ سن سیرو خانه محبوب کهکشانی‌ها

صاحب‌خبر -
 اینتر و رئال امشب در سن سبرو نخستین بازی دور گروهی خود در لیگ قهرمانان را برابر هم برگزار کردند. دو تیم فصل قبل نیز هم گروه بودند و رئال هر دو بازی رفت و برگشت را پیروز شده بود.
 

  
بازی متعادل شروع شد ولی میزبان رفته رفته بر بازی تسلط پیدا کرد. دقیقه 9 ضربه لائوتارو مارتینز را کورتوا با پا برگشت داد و در ادامه توپ راهی کرنر شد. 
در پی ارسال کرنر، ضربه سر اشکرینیار با فاصله ای اندک از روی دروازه به بیرون رفت.
 

 
کمی بعد کاسیمیرو شانسش را برای گلزنی امتحان کرد ولی شوت از راه دور او با اختلافی کم از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.
اینتر تیم بهتر زمین بود و سازمان یافته تر حمله می کرد.
 

 

 
دقیقه 19 بازی سانتر پریشیچ با ضربه سر لائوتارو می رفت به گل اول بازی بدل شود ولی کورتوا بازهم واکنش خوبی نشان داد. میزبان در ادامه نیز فرصت های گلزنی خوبی داشت و ادین ژکو در دو موقعیت می توانست گلزنی کند که کورتوا مانع شد تا مرد برتر نیمه اول لقب بگیرد. در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
 

 
نیمه دوم را رئال بهتر شروع کرد ولی اولین شانس گلزنی را اینتر ایجاد کرد. بازهم ژکو و دوباره واکنش خوب کورتوا که دروازه رئال را بسته نگاه داشت.
 

 
دقیقه 57 دنی کارواخال از درون محوطه جریمه شوتزنی کرد که هندانوویچ توپ را برگشت داد. رئال بر بازی مسلط شده بود و توپ و میدان را در اختیار داشت و هر از چند گاهی روی فرارهای وینسیوس خطرناک ظاهر می شد و اینتر نیز چشم به ضدحملات داشت.
 

 
دقیقه 81 دنی کارواخال از سمت راست به درون محوطه جریمه نفوذ کرد و پاس به عقب او را وینیسیوس می توانست به گل تبدیل کند ولی در میانه راه توپ به اشکرینیار برخورد کرد و به دروازه نرسید.
دقیقه 87 بازهم تکل به موقع اشکرینیار مانع گلزنی وینیسیوس شد ولی رئال دقیقه 89 مزد بازی برتر خود در نیمه دوم را گرفت.
 

 
پاس عمقی فده والورده را کاماوینگا بدون درنگ به درون محوطه جریمه فرستاد تا رودریگو با ضربه پای چپ خود، توپ را وارد دروازه اینتر کند.
در نهایت این بازی را رئال با پیروزی 0-1 به اتمام رساند و تنها اسپانیایی پیروز هفته اول لیگ قهرمانان لقب گرفت.

نظر شما