شناسهٔ خبر: 49572881 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با دادن اطلاعات آنها به تل آویو رخ داد؛

امارات اطلاعات ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را تحویل تل آویو داد

منابع خبری اعلام کردند که امارات در حق بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور با دادن اطلاعات آنها به رژیم صهیونیستی خیانت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجهر الجزیره اعلام کرد که امارات در حق بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور با دادن اطلاعات آنها به رژیم صهیونیستی خیانت کرده است.

بر اساس سندی که مجهر الجزیره منتشر کرده است: وزارت خارجه امارات اطلاعات مربوط به ۹.۴۰۵.۸۴۰ خارجی مقیم این کشور را به همراه نامه‌ای رسمی که به امضای «حمد مطر الشامسی» مدیر بخش امور دیپلماتیک رسیده، به رژیم صهیونیستی تحویل داده است.

خیانت امارات در حق بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور

در نامه مذکور آمده، پیرو نامه‌ها و توافقنامه سابق درباره همکاری مشترک برای تأمین امنیت نمایشگاه بین‌المللی «اکسپو ۲۰۲۰» اطلاعات داده شده و شامل اسم، عکس، تابعیت، کپی گذرنامه، شماره تلفن و نیز مکان اقامت افراد مذکور است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌ها چندی پیش از توافق میان « آردن ترابلسی» رئیس شرکت صهیونیستی «سوپرکام» (SuperCom) و «عبدالله بن طوق المری» وزیر اقتصاد امارات برا تأمین امنیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ خبر داده بودند.

رئیس شرکت سوپرکام بر اساس این توافق گفته بود، تمام مسلمانانی که قصد شرکت در نمایشگاه مذکور را دارند باید از از دست‌بندهای الکترونیکی این شرکت استفاده کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: از مأموریت‌های دفتر موساد در دبی مشارکت در تأمین امنیت اکسپو است.

مجهز الجزیره اعلام کرد: ارسال این اطلاعات کاملاً شخصی این افراد از سوی امارات برای رژیم صهیونیستی مفهومش همکاری امنیتی میان امارات و رژیم صهیونیستی است. این اقدام با هدف محکم کردن جای پای صهیونیست‌ها در امارات و تبدیل آن به مکانی برای فعالیت موساد است.

امارات در سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ، توافقنامه سازش با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضا و رسماً با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد و پس از آن چندین توافق همکاری با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

نظر شما