شناسهٔ خبر: 49569436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حذف ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از حذف و اصلاح ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی صبحی بعدازظهر امروز در بازید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار کرد: ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای اردبیل سرچم- اردبیل، جاده قدیم مشگین شهر- گرمی، اردبیل- بیله سوار مسیر بابک، اردبیل- آستارا، مشگین شهر-اهر و اردبیل- پارس آباد حذف و اصلاح شد.

وی ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی را از جمله اولویت‌های بسیار مهم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دانست و افزود: با تلاش راهداران سخت‌کوش فعملیات اصلاح و رفع ۱۱ نقطه حادثه‌خیز دیگر نیز در حال اجرا است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات اصلاح و رفع ۶ نقطه حادثه‌خیز در سال آینده انجام می‌شود.

صبحی با بیان اینکه عملیات تجدید خط‌کشی یک هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۵ ماه گذشته انجام شده است، بیان کرد: در مدت یادشده یک هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی تعمیر، اصلاح، تهیه و نصب، ۸ هزار و ۲۰۰ عدد تابلوهای انتظامی در جاده‌ها مونتاژ و اصلاح، هم چنین رنگ‌آمیزی ۱۱ هزار عدد پایه تابلو و علائم انجام شده است.

وی اجرای بیش از ۱۲ هزار مترطول شیار لرزاننده طولی و عرضی، تسطیح ۴ هزار و ۸۰۰ کیلومتر حریم راه، نصب یک هزار و ۵۰۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها، آبروها و رفوژ میانی، اجرای ۱۳ هزار کیلومتر رفع افتادگی شانه راه، ایجاد ۳ هزار و ۸۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ، نگهداری ۵ هزار و ۳۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راه‌ها و تونل‌ها، تهیه و نصب حدود ۷ هزار بازتاب چشم گربه‌ای در محورهای مواصلاتی استان را از دیگر اقدامات راهداران استان در مدت یادشده عنوان کرد.

انتهای پیام/3463/

نظر شما