شناسهٔ خبر: 49568140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد؛

صدور گواهی نامه آموزشی برای کارمندان شرکت‌کننده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از صدور گواهی نامه آموزشی برای کارمندان شرکت‌کننده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از این استان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از صدور گواهی نامه آموزشی برای کارمندان شرکت‌کننده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، خبر داد و گفت: از طریق هماهنگی های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و به منظور بهره مندی کارکنان دستگاه های اجرایی از مزایای دوره‌های آموزشی، مقرر شد برای آن دسته از کارکنانی که در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند، گواهی دوره های آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی» (از کتاب چشمه های بهشت: گزیده عیون الاخبار رضا) به مدت ۸  و «حکومت مهدوی و وظایف منتظران» (از کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی مهدویت) به مدت ۲۰ ساعت صادر شود.

فرشته طهماسبی تصریح کرد: مشارکت حداکثری عموم مردم به ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی استان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره های کتابخوانی کشور، منجر به افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتاب و کتابخوانی خواهد شد.

گفتنی است، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود. در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی نیز اضافه شده است. با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا این دوره از جشنواره به صورت الکترونیکی برگزار می شود و دانلود کتاب های جشنواره و شرکت در بخش های مختلف آن در بستر وبگاه www.samakpl.ir  امکان پذیر است.

نظر شما