شناسهٔ خبر: 49555535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی آسان بایرن در نیوکمپ در شب برد پر گل یوونتوس/ شکست یاران سردار در خانه چلسی

شب نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ از شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری ۸ دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شد و در پایان شب نخست از دور گروهی، بارسلونا در خانه خود مغلوب بایرن مونیخ شد و یوونتوس موفق به کسب بردی پر گل برابر مالمو شد.
 
در مهمترین و حساس‌ترین دیدار شب نخست دور گروهی تیم بارسلونا در نیوکمپ میزبان تیم بایرن‌مونیخ بود که در پایان این بازی مهیج و پرگل این بایرن بود که موفق شد در شب درخشان لواندوفسکی با ۳ گل از سد آبی و اناری پوشان بگذرد. توماس مولر در دقیقه ۳۴ و روبرت لواندوفسکی در دقایق ۵۶ و ۸۵ گل‌های شاگردان ناگلزمن را به ثمر رساندند تا باواریایی‌ها با کسب این برد پر گل در صدر گروه E بایستند.
 
در دیگر دیدار این گروه بنفیکا در خانه خود با نتیجه بدون گل برابر دیناموکیف متوقف شد.
 
از گروه F آتالانتا در حالیکه مهمان ویارئال بود در خانه این تیم اسپانیایی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت تا این دو تیم با یک امتیاز در رده دوم گروه بایستند. در این بازی تریگوروس در دقیق ۳۹ و دانجوما در دقیقه ۷۹ برای ویارئال گلزنی کردند و فرئولر و گوسنس گلزنان آتالانتا بودند. در بازی دیگر این گروه که دو ساعت زودتر برگزار شد منچستریونایتد با نتیجه ۲ بر یک مغلوب یانگ‌بوئیز سوئیس شد.
 
در تک دیدار گروه G تیم‌های لیل و ولفسبورگ به تساوی بدون گل رسیدند. در دیگر دیدار این گروه که ساعاتی قبل به پایان رسید دو تیم سویا و سالزبورگ به تساوی یک بر یک رسیدند.
 
از گروه H و در جدالی حساس برای فوتبال دوستان ایرانی تیم زنیت‌سن‌پترزبورگ در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی بود که در پایان این بازی زنیت با وجود حضور ۹۰ دقیقه‌ای سردار آزمون با حساب یک بر صفر مغلوب آبی‌پوشان لندنی شد. روملو لوکاکو در دقیقه ۶۹ تک گل چلسی را به ثمر رساند.  
 
در دیگر بازی این گروه یوونتوس در خانه مالمو سوئد با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت تا با این برد در صدر جدول گروه بایستد. ساندرو، دیبالا و موراتا در دقایق ۲۳، ۴۵ و ۵۶ گل‌های بیانکونری را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما