شناسهٔ خبر: 49555155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

خطیبی: بازیکنانمان بازی خوب و جانداری ارائه دادند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم بازیکن بگیریم. امروز ۱۶ بازیکن داشتیم که دو نفر آنها دروازه‌بان بودند، با ۱۴ بازیکن به قطر آمدیم ولی از بازی بازیکنان راضی هستیم، چون آنها فوق‌العاده بازی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین خطیبی پس از شکست مقابل النصر عربستان اظهار کرد: با تیمی جوان به قطر آمدیم و حدود هفت نفر از بازیکن‌ما برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند، به خاطر مشکلاتی که داشتیم برخی بازیکنان را از تیم امید به تیم اصلی آوردیم و بازی خوب و جانداری ارائه دادند، به جز یک الی دو مورد، موقعیت دیگری به النصر ندادیم. تیم حریف با آمادگی کامل به این مسابقه آمده بود ولی لیگ ما شروع نشده است که بدنسازی نداشتیم و تیم ناقص بود.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از بچه‌ها راضی هستیم، مقابل تیمی که بازیکنان گران قیمت و با کیفیتی داشت با تمام توان بازی کردیم. به غیر از یکی دو اشتباه ما بازی قابل قبولی انجام دادیم، بازیکنان کمی داشتیم و به بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله میدان دادیم.

خطیبی با بیان اینکه تجربه خوبی از دیدار مقابل النصر کسب کردیم و می‌توانیم در آینده نقاط ضعف خود را برطرف کنیم، تصریح کرد: باید بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند تا در لیگ ایران بهتر ظاهر شویم، ۱۰ بازیکنی که در مرحله گروهی برای ما بازی کردند در این مسابقه حضور نداشتند. اشکان دژاگه، شجاعی، میلاد فخرالدینی، خانزاده، بابایی و عباس‌زاده؛ از جمله بازیکنانی بودند که یا از جمع ما جدا شدند یا محروم و مصدوم بودند. این حرف‌ها بهانه نبود و ما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم بازیکن بگیریم. امروز ۱۶ بازیکن داشتیم که دو نفر آنها دروازه‌بان بودند، با ۱۴ بازیکن به قطر آمدیم ولی از بازی بازیکنان راضی هستیم، چون آنها فوق‌العاده بازی کردند.

وی اضافه کرد: النصر تیم خوب و قابل احترامی است که به بازیکنان و کادر فنی آنها تبریک می‌گویم، برخی از بازیکنان‌مان هم برای اولین بار در آسیا بازی می‌کردند و اشتباهاتی داشتند. باید برای آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را برطرف کنیم.

نظر شما