شناسهٔ خبر: 49536617 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احمد محمدی، شهردار کوهبنان شد

با رای اکثریت اعضای شورا، احمد محمدی به عنوان شهردار کوهبنان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام خالداری سخنگوی شورای ششم کوهبنان گفت: یکی از رسالت‌های مهم شورای شهر انتخاب شهردار کارآمد است که شورای ششم طبق صحبت‌ها و وعده‌های انتخاباتی همه تلاش خود را برای انتخاب یک فرد بومی به کار برده است؛ اما بنا بر دلایل زیادی این خواسته محقق نشد.

او افزود: هنگامی که تصمیم گرفته شد که یک فرد غیر بومی قوی انتخاب شود، سوابق مدیریتی در سمت شهردار و تجربه کاری موفق را ملاک انتخاب قرار دادیم؛ لذا بر انتخاب محمدی به دلیل تجربه بالا و موفق و دارای سوابق مدیریتی در سمت شهردار زرند، به توافق رسیدیم.

حجت الاسلام خالداری تصریح کرد: طبق بررسی و تحقیقات فراوان افراد زیادی کارآمدی، روحیه جهادی و تعهد بالا و روابط عمومی بالای وی را تایید کردند که با رای اکثریت شورا به عنوان شهردار کوهبنان انتخاب شدند.

 سخنگوی شورای ششم کوهبنان ابراز امیدواری کرد، با همدلی و همکاری جوانان، نخبگان و همه مردم در چهار سال پیش رو اتفاقات خوبی برای کوهبنان رقم بخورد.

او بیان داشت: با توجه به مشکلات زیاد، کسی انتظار انجام معجزه از شورا‌های شهر را نداشته باشد و قطعا در یک دوره چهارساله نمی‌توان طومار مشکلات شهری را در هم پیچید؛ اما شورای شهر با کمک شهردار همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت و به واسطه رایزنی با دولت و مجلس و همچنین استفاده از ابزار‌های نظارتی در اختیار، بخشی از مشکلات را حل کرده و برای اتفاقات مثبت شهری ریل گذاری خواهد کرد.

احمد محمدی با سوابق تحصیلی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت ایران _ تهران، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه کرمان، دانشجوی دکترای مدیریت (در مرحله ارائه رساله)، علاوه بر سابقه شهردار زرند به مدت ۳ سال، سوابق اجرایی زیادی که مهمترین سوابق وی، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند و کوهبنان به مدت ۱۷ سال، مدرس دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان زرند به مدت ۲۲ سال و عضو هیئت بازرسی و نظارت و اجرایی انتخابات مختلف وعضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند است.

وی ایثارگر و جانباز ۴۰ درصد دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ب

نظر شما