شناسهٔ خبر: 49531732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک 700میلیون تومانی راهداری برای احداث مجتمع‌های بین راهی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، ۷۰۰ میلیون تومان در قالب ایجاد راه دسترسی، رمپ‌های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، کلام الله وثوقی با اشاره به افتتاح هفدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان در محور مشگین شهرـ اهر اظهار کرد: برای احداث این مجتمع ۷ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه شده و زمینه اشتغال۱۲ نفر نیز فراهم شده است.

وی افزود: سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، ۷۰۰ میلیون تومان در قالب ایجاد راه دسترسی، رمپ‌های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر موارد یاد شده پس از بهره‌برداری از مجتمع‌ها، ۵ الی ۱۰ سال از پرداخت مالیات و پرداخت هزینه تغییر کاربری معاف می‌شوند.

وثوقی از افتتاح ۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال در استان خبر داد و تصریح کرد: این مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی در محورهای اردبیل سرچم، اردبیل پارس‌آباد، اردبیل نمین و بیله سوار گرمی مراحل پایانی احداث را سپری می‌کنند.

وی ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز  آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز،کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده‌ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و فراهم‌سازی امکانات مناسب درجهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهـی عنوان کرد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: از نظر صدور موافقت نامه‌های اصولی نیز اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل سال گذشته رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما