شناسهٔ خبر: 49527055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اردوی تیم کشتی فرنگی تحت تاثیر کرونا

ابتلای یک فرنگی کار در اردوی تیم ملی مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی نروژ که فاصله زیادی تا آن نمانده و ۹ مهر قرعه کشی و ده مهر آغاز رقابت های آزادکاران و سپس فرنگیکاران است، شایعه ابتلای کرونای حتی چند فرنگی کار از جمله کشتی گیر المپیکی را به راه انداخته است.

گویا ابتلای یک کشتی گیر المپیکی که البته مدال آور نبوده به کرونا جدی است و بقیه منتظر جواب تست ها هستند.حتی یکی دیگر ازکشتی گیران هم با داشتن علائم مشکوک به خانه فرستاده شده است.

مراسم اخیر افتتاح کمپ تیم های ملی سردار قاسم سلیمانی نیز گواهی بر تایید این موضوع در نظر گرفته شده چرا که اکثر قهرماناننصفه و‌ نیمه ماسک داشتند …حتی ماسک نزدن اسم های بزرگ فدراسیون و اردوهای ملی محل بحث خبرنگاران شد چرا که بعد ازمراسم کشتی وزیر ورزش و‌همراهانش سراغ اردوی وزنه برداری در محل سربسته هم رفتند اما برخلاف تمهیدات خوب والیبال خبری ازرپید تست یا رعایت کافی پروتکل های بهداشتی نبود !

باید دید در صورت تایید ابتلای کرونای فرنگی کار المپبکی از سوی فدراسیون چه آینده ای در انتظار تیم پر امید محمد بنا خواهد بود …تیمی که چالش انتخابی را پشت سرگذاشت و قرار است در جهانی حتی بهتر از المپیک نتیجه بگیرد تا خود بنا هم این بار رضایت کافیداشته باشد.

البته هنوز یعنی تا دیشب اعلام اسامی احتمالی یا تایید قطعی این اتفاق شوک آور صورت نگرفته بود اما کلیپ تمرینات تیم ملی فرنگیکه در تاریخ ۲۱ شهریور بر روی سایت فدراسیون قرار گرفته غیبت یک ، دو کشتی گیر تیم ملی را نشان می دهد.این در حالی است کهاردونشین ها واکسینه شده بودند اما واکسیناسیون به تنهایی عامل پیشگیری از ابتلا به کرونا نمی شود.فعلا تیم کشتی آزاد از اینموضوع مصموم مانده تا چند روز آینده شاید ابعاد بیشتری از اتفاق را باز کند.

 

نظر شما