شناسهٔ خبر: 49516068 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تقدیر رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از عملکرد ایران

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از عملکرد کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، به دنبال کسب نتایج درخشان کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، ماجد ماشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال نامه‌ای به محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران، ضمن تبریک، از عملکرد کاروان کشورمان تقدیر کرد.
 

در متن این نامه آمده است: 

 

" جناب آقای خسروی وفا؛

به نمایندگی از کمیته پارالمپیک آسیا مشتاقم تا به شما و تیم ایران بدلیل عملکرد فوق العاده در بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020 تبریک عرض کنم.

به رغم چالش‌هایی که پاندمی کرونا در مسیر آماده سازی تیم‌ها و ورزشکاران ایجاد کرده بود، بسیار تحسین برانگیز است که تعداد مدال‌های ایران همانند بازی‌های ریو بود و حتی شمار مدال‌های طلا نیز در مقایسه با دوره قبلی بیشتر شد که این نشان از وجود یک سیستم و ساختاری مستحکم در مجموعه شما دارد.

علی‌رغم آنکه عملکرد بسیاری از ورزشکاران مثال زدنی است؛ آنچه برخی از بانوان شما همچون زهرا نعمتی و ساره جوانمردی انجام دادند، بیانگر آن بود که آنها سرآمد رشته‌های خود محسوب می‌شوند و می‌توانند الگویی برای زنان ورزشکار جوان در هر کجا باشند. دستاورد تیم والیبال نشسته شما نیز که به کسب یک قهرمانی دیگر منجر گردید چشمگیر و ستودنی بود.

اکنون توجه ما به بازی‌های پاراآسیایی 2021 جوانان بحرین معطوف شده، جاییکه از ورزشکاران جوان شما در مسیر تبدیل شدن به قهرمانان آینده پارالمپیک استقبال خواهیم کرد.

بار دیگر تبریک ما را بپذیرید. ایران نشان داد که یکی از قدرت‌های ورزش پارالمپیک نه تنها در سطح آسیا، بلکه در سطح جهان به شمار می‌آید.

 ماجد راشد
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا»

نظر شما