شناسهٔ خبر: 49512036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجلیل از سرمربیان تیم‌های ملی کاراته و تیراندازی در کمیته ملی المپیک

تهران- ایرنا- رییس کمیته ملی المپیک از سرمربیان تیم‌های ملی کاراته و تیراندازی حاضر در بازی‌های پارالمپیک توکیو که شاگردانشان موفق به کسب ۲ مدال طلا شدند قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «سیدرضا صالحی امیری» در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برای تداوم موفقیت‌ها در ورزش باید بر روی ثبات مدیریتی در فدراسیون‌ها تمرکز کرد و در بررسی‌ها شرایط ورزش کشور و تمام موقعیت‌ها را در نظر گرفت زیرا در ارزیابی‌ها توجه به منافع ملی و کلان ورزش اصل است.

وی ادامه داد: در هر مجموعه‌ای نقاط ضعف و قوت وجود دارد ولی نباید فقط به ضعف‌ها پرداخت و بر روی آن تمرکز کرد. به نقاط مثبت هم باید توجه کرد و از فدراسیون‌ها باید حمایت لازم را داشت.

همچنین در ادامه این نشست آیین نامه جدید کمیسیون ورزشکاران بررسی شد. آیین نامه قبلی با توجه به دستورالعمل کمیته‌بین‌المللی المپیک و با همکاری کمیسیون ورزشکاران و پس از اعمال اصلاحات لازم مقرر شد آیین نامه  در نشست هفته آینده کمیسیون به اطلاع اعضا برسد تا در آینده‌ای نزدیک فرایند برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران براساس آیین نامه جدید صورت پذیرد.

در حاشیه این نشست از محسن نصراصفهانی و شهرام هروی سرمربیان تیم‌های ملی تیراندازی و کاراته که ورزشکاران آنها موفق به کسب مدال طلای المپیک شدند، تجلیل شد.

کاراته در نخستین حضور خود در المپیک یک طلا از سوی «سجاد گنج‌زاده» کسب کرد و تیراندازی هم نخستین طلای این رشته را توسط «جواد فروغی» شکار کرد.

نظر شما