شناسهٔ خبر: 49491517 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

در اختیار داشتن یک روتر یا مودم باکیفیت را باید مهم‌ترین اصل برای کاربران اینترنت دانست. با توجه به پیشینه درخشان و عملکرد عالی هواوی در حوزه ارتباطات، محصولات این شرکت همواره سطح کیفی بالایی را ارائه کرده‌اند و اگر فرصتی برای خرید محصولات منتخب این شرکت با یک تخفیف هیجان‌انگیز باشد، به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

صاحب‌خبر -

شرکت هواوی از سالیان گذشته با تولید مودم‎ها، روترها و دیگر تجهیزات مخابراتی و شبکه، همواره مشتریان و متخصصان حرفه‌ای بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. ارائه مودم‌ها و روترهای باکیفیت سیمی و بی‌‎سیم و تنوع گسترده آنها در بازار نیز طیفی کاملی از محصولات خانگی و صنعتی را ایجاد کرده که می‎توانند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشند.

در همین زمینه، شرکت هواوی جشنواره فروش ویژه‎ای برای چند محصول پرکاربرد خود تدارک دیده که می‎تواند فرصتی بسیار کمیاب برای خرید آنها با تخفیف ویژه باشد. خبر خوب دیگر این است که در این جشنواره این محصولات با هدایایی جانبی عرضه می‎شوند که ارزش خرید آنها را دوچندان می‎کنند.

در ادامه محصولات موجود در طرح فروش ویژه این جشنواره هواوی را معرفی می‎‌کنیم.

روتر بی‌سیم هوآوی AX۳ Wi-Fi ۶ Plus همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

این روتر که یکی از زیباترین و در عین حال پیشرفته‎ترین روترهای موجود در بازار است، با طراحی خاص و هنرمندانه خود قابلیت تطابق با هر مکان و محیطی را دارد. پشتیبانی اتصال و ارتباط همزمان تا ۱۲۸ کاربر به صورت بی‎سیم و ۴ کاربر با درگاه سیمی LAN نشان دهنده پتانسیل بسیار بالای این روتر است.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

یکی از جذاب‎ترین ویژگی‎های این محصول پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi ۶ است که در حال حاضر سریع‌ترین روش ارتباط بی‎سیم محلی به شمار آمده و با توجه به دوبانده بودن و پشتیبانی از هر دو طیف ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز، هیچ دستگاهی در بازار وجود نخواهد داشت که نتواند با حداکثر توان خود، به این روتر و دیگر ابزارهای موجود در شبکه محلی متصل شود.

کنترل عملکرد و نظارت بر شبکه و تغییر تنظیمات از طریق برنامه HiLink از طریق گوشی هوشمند نیز از دیگر ویژگی‎های این روتر قدرتمند است که می‎تواند آن را به یک گزینه ایده‎آل برای دفاتر تجاری، محیط‎های اداری، منازل و حتی کاربردهای استریمینگ کیفیت بالا تبدیل کند.

در نهایت باید به اشتراک یک ماهه رایگان سرویس فیلیمو که به عنوان هدیه با این روتر عرضه می‎شود، اشاره کرد که ارزش خرید مضاعفی به آن می‎‌بخشد.

روتر بی‌سیم هوآوی WS۵۲۰۰ همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

این روتر که در دسته روترهای با استاندارد AC۱۲۰۰ جای می‎گیرد یک محصول مقرون به صرفه، مخصوص استفاده‎های عمومی برای محیط‎های متوسط و کوچک مانند دفاتر کاری، مدارس، محیط‎های خانگی و تجاری است. پشتیبانی از دو باند فرکانسی ۲.۴ و ۵.۰ گیگاهرتز و پهنای باند مجموع ۱۱۶۷ مگابیت بر ثانیه در کنار فناوری تصحیح خطا LDCP به کاربر این امکان را می‎دهد که هیچ نگرانی بابت وجود دیوار در مسیر اتصال به روتر نداشته باشد و بتواند با پایایی و سرعت بالا به شبکه متصل شود.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

یکی از نکات جذاب این روتر پورت‎های اترنت گیگابیتی است که این امکان را فراهم می‎سازد تا در کنار ارتباط بی‎سیم سریع، بتوان دستگاه‎های کابلی را نیز بدون اشغال پهنای باند بی‎سیم، با سرعت بالا به شبکه متصل کرد.

پشتیبانی از پروتکل‎های امنیتی متنوع نیز از دیگر ویژگی‎های این روتر است. با توجه به قیمت بسیار مناسب و اشتراک یک ماهه فیلیمو، می‎توان جشنواره فروش ویژه هواوی را بهترین فرصت برای خرید و تهیه آن محسوب کرد.

روتر بی‌سیم هوآوی WS۳۱۸n همراه با یک ماه اشتراک فیلیمو

اگر از جمله کاربران خانگی یا دفاتر اداری و تجاری کوچک هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما روتر بی‎سیم هواوی WS۳۱۸n خواهد بود. طراحی مینیمال و زیبای این روتر، قابلیت سازگاری با هر محیطی با هر دکوراسیونی را داشته و وزن کم آن سبب می‎شود محدودیتی از لحاظ کاربری رومیزی یا دیواری روتر، ایجاد نگردد.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

این روتر که قابلیت اتصال همزمان تا ۳۲ کاربر در شبکه بی‎سیم و ۲ کاربر با درگاه LAN را دارد، ساختار دوبانده داشته و می‎توان کلیه فعالیت‎های نظارتی، کنترلی و تنظیمات را با استفاده از نرم‎افزار HUAWEI HiLink روی آن انجام داد. فناوری تشخیص خطای LDCP و توانایی ارائه حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه روی بستر Wi-Fi ۴ از دیگر ویژگی‎های این روتر کوچک و دوست‌داشتنی است. این روتر نیز در جشنواره هواوی با اشتراک هدیه یک ماهه فیلیمو در اختیار کاربران قرار می‎گیرد.

مودم روتر ۴G هوآوی B۳۱۱-۲۲۱

این روزها بسیاری از کاربران به دنبال یک مودم روتر همه فن حریف می‎گردند تا بتوانند از آن در شرایط و مکان‎های مختلف و بدون محدودیت استفاده کنند. به جرأت می‎توان گفت که مودم روتر هواوی B۳۱۱-۲۲۱ یکی از بهترین‎ها در این گروه است.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

این مودم علاوه بر پشتیبانی از اینترنت ۴G، قابلیت استفاده از بستر ارتباط TD-LTE را نیز داشته و به کاربران اجازه استفاده از همه نوع بسته‎های اینترنتی را می‎دهد. با وجود آنتن داخلی و طراحی مناسب این روتر می‌توان آن را به راحتی در بهترین نقطه از محل مورد نظر از حیث آنتن‌دهی نصب کرد.

در کنار موارد یاد شده، یک درگاه LAN و قابلیت اشتراک‎گذاری اینترنت با ارتباط Wi-Fi در حداکثر سرعت دانلود تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه نیز فراهم شده است. علاوه بر قابلیت ارسال پیامک، حتی می‎توان با استفاده از درگاه RJ۱۱ این دستگاه، یک تلفن رومیزی را نیز به مودم متصل کرده و در مواقع نیاز با خط سیم‎کارت، تماس تلفنی را با دیگر کاربران برقرار کرد.

مودم همراه ۴G هوآوی E۵۵۷۷ با سیم‌کارت ۴G و ۲۵.۵GB اینترنت و یک ماه اشتراک فیلیمو

یک مودم قابل حمل همان دستگاهی است که بسیاری از کاربرانی که همیشه در حال جابه‌جایی‌اند، به دنبال آن هستند. مودم E۵۵۷۷ با داشتن باتری ۳۰۰۰ میلی‌‎آمپر ساعتی، تا ۶ ساعت مداوم شارژدهی خواهد داشت.

جشنواره فروش ویژه مودم و روترهای هواوی؛ بهترین‌ها را با تخفیف بخرید

نمایشگر LCD دستگاه که اطلاعات کاملی از جمله دامنه سیگنال شبکه، وضعیت تبادل داده، حجم داده مصرف شده، وضعیت شارژ باتری و پیامک‎های دریافتی را نشان می‎دهد، از دیگر ویژگی‎های کاربردی این مودم است.

شکاف کارت حافظه با پشتیبانی از کارت‎های تا ۳۲ گیگابیت ظرفیت، قابلیت اتصال تا ۱۰ کاربر به صورت همزمان، ارتباط Wi-Fi ۴ با سرعت دانلود حداکثر ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و همچنین قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق منوی تحت مرورگر نیز از دیگر ویژگی‎های این مودم همراه و باکیفیت است.

در نظر داشته باشید که در طرح ویژه هواوی این مودم به همراه یک سیم‎کارت ۴G با ۲۵.۵ گیگابایت اینترنت رایگان و اشتراک یک ماه فیلیمو عرضه می‎شود.

در پایان مجدداً یادآور می‎‌شویم که این جشنواره فروش ویژه به صورت محدود برپا بوده و می‎توانید برای خرید محصولات عرضه شده در آن به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا (بخش محصولات هواوی) مراجعه کنید.

نظر شما