شناسهٔ خبر: 49486354 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لحظه وحشتناک حمله مار به یک زن + فیلم

به تازگی زنی آمریکایی ویدئویی را از حمله مار به خودش در باغچه جلو خانه اش منتشر کرد که وحشت و ترس کاربران را به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل تگزاس ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد چطور یک مار موجب وحشت او شده است. «چائونوا لِکومپته» در حال خروج از خانه اش بود که در مقابل درب خانه مورد حمله مار قرار گرفت. این مار که میان بوته‌های مقابل درب خانه خانم لِکومپته پنهان شده بود ناگهان بیرون پرید و به وی حمله ور شد. این حادثه در بورلسون تگزاس رخ داد.

ویدئویی که توسط این زن عکاس منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو او در حال خروج از خانه دیده می‌شود. لحظاتی بعد و هنگامی که این زن در حال عبور از مقابل بوته است ناگهان مار بیرون آمده و به سمت وی حمله می‌کند. در این ویدئو خانم لِکومپتهکه با دیدن مار دچار وحشت شده و در حالی که فریاد می‌کشد به داخل خانه اش فرار می‌کند.

بیشتر بخوانید

او این ویدئو را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این زن در شرح این ویدئو نوشت: "چیزی نمانده بود بیهوش شوم . این مار به سمت من پرید. نزدیک بود از ترس بمیرم." این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

<div id="video-display-embed-code_14696284"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7889179/14696284?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما