شناسهٔ خبر: 49484660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان برای حل مشکلات از مردم کمک بخواهند/اعتماد با گفتاردرمانی ایجاد نمی‌شود

فعال سیاسی اصولگرا درباره اهمیت موضوع اعتماد عمومی نکاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به لزوم توجه به مساله اعتماد عمومی در کشور بیان کرد: مفهوم اعتماد عمومی در خود این واژه نهفته است؛ یعنی ما یک احساس اعتماد داریم و خود اعتماد و احساس رضایت و خود رضایت. وقتی مردم اعتماد را داشته باشند، اما حس اعتماد را نداشته باشند مشکل ساز است.

او تشریح کرد: برای مثال برخی مسئولان وعده ای می دهند که به آن عمل نمی‌کنند یا انتظارات و مطالبات ساختگی ایجاد می‌کنند که به هر دلیلی اجرا نشود اعتماد عمومی ضعیف شده و از بین می‌رود و نیاز است که این اعتماد بازگردد و مردم به مسئولان خود اعتماد پیدا کنند.

افتخاری افزود: این امر هم با سخن و گفتاردرمانی پیش نمی‌رود؛ بلکه مسئولان باید با عمل نشان دهند و دربین مردم باشند و حرف مردم را شنیده و این را پیگیری کنند و اگر هم شدنی نیست برای مردم علت آن را شرح دهند.

افتخاری تاکید کرد: شرط موفقیت مسئولان در این است که خود مردم کمک کنند و زمانی که اعتماد به وجود بیاید مردم بسیار خوب پای کار می‌آیند و شاهد مثال این موضو هم همین است که مردم در مناسبت های مختلف به خوبی کمک می‌کنند؛ این امر هم نیازمند این است که مسئولان با صداقت و ارتباط مستمر با مردم این مسائل را برای آن‌ها شفاف کنند و از خود مردم کمک بخواهند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما