شناسهٔ خبر: 49442225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روشنایی به پارک‌های بجنورد برگشت

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، گفت: خاموشی پارک‌ها همزمان با شیوع بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از حضور شهروندان به بوستان‌ها و پارک‌ها برابر مصوبات ستاد استانی کرونا در دستور کار قرارگرفت اما به دلیل ایجاد مشکلات دیگر این موضوع منتفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا موفق در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: خاموشی بوستان‌ها مانع از تجمع افراد نبود بلکه به ناامنی حاصل از تجمع برخی افراد و سنت شکنی حاصل از اجرای برخی رفتارهای ضد اجتماعی دامن زد.

وی گفت: مکاتباتی با دادستانی و مدیران ارشد استانی به انجام رساندیم که درآن درخواست تجدید نظر در خاموشی بوستان‌ها را با مدیریت برامنیت مطرح کردیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، تصریح کرد: درپاسخ به این مکاتبات، ایلالی، دادستان با روشنایی ۲۰ درصدی بوستان‌ها به شرط ادامه مسدود بودن تا تثبیت شرایط ابتلا به کرونا موافقت و طی دستوری آن را به شهرداری ابلاغ کردند.

وی افزود: هم اکنون روشنایی پارک‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت تاسیسات موجود فراهم است اما شهروندان عزیز بدانند مسدود بودن پارک‌ها به قوت خود باقی است و تا اعلام مصوبات جدید ستاد مدیریت برکرونا دراستان ، شهرداری خود را تابع اجرای قوانین می‌داند.

انتهای پیام/ب

نظر شما