شناسهٔ خبر: 49124986 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح ۷ پروژه بنیاد مسکن با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در اردبیل

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل گفت: ۷ پروژه بنیاد مسکن با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در اردبیل به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اصغر صفرنژاد، رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت ۷ پروژه در روستا‌های امیدچه، خشکه رود، خانقاه، فولادلو، بقرآباد، انیلو، شندرشامی و کولانکوه به بهره برداری رسید که ۵۷ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی و قیر یارانه‌ای و دهیاری تامین شده است.

او افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها هزار و ۲۲۲ خانوار در قالب چهار هزارو ۱۷۳ جمعیت از این خدمات بهره مند می‌شوند.

رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل گفت: این پروژه‌ها شامل سنگ فرش معابر به طول ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع و آسفالت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع است.

بهره برداری از ۸۸ طرح و پروژه در اردبیل

فرماندار اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۸۸ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد که برای این طرح‌ها ۶۷۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود امامی یگانه افزود: تعدادی از پروژه‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که بعد از هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

او بیان کرد: امروز به صورت همزمان پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل به بهره برداری رسید که شامل اجرای ۷ پروژه طرح هادی، زیرسازی و ساماندهی معابر روستا‌های شهرستان اردبیل بوده و برای این پروژه‌ها ۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والام مقام بویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما