شناسهٔ خبر: 49113144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی

بنیاد غدیر استان مرکزی رویکرد اجتماعی در جهت محرومیت زدایی دارد

اراک- مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی گفت: بنیاد غدیر استان مرکزی رویکردی فرهنگی و اجتماعی دارد و در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی تلاش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد هاشم مرادی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد غدیر استان از جمله کمک مؤمنانه، اطعام محرومین و محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم در راستای در راستای نهضت علوی انجام می‌شود و انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها نیز در این راستا مساعدت کنند.

وی در مورد اطعام محرومان و رسیدگی به ایتام بیان کرد: توجه به ایتام و خدمت به محرومین از سیره امیرالمؤمنین (ع) است و ترویج این سیره در جامعه یکی از اهداف و برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی با اشاره به تأثیرگذاری اصحاب رسانه در تبیین و ترویج فرهنگ غدیر و ولایت ادامه داد: خبرنگاران استان اقدامات قابل توجهی در دهه ولایت سال جاری انجام دادند که این نشان می‌دهد اصحاب رسانه می‌توانند در تبیین واقعه غدیر نقش چشمگیر و مثمر ثمری داشته باشند.

هاشمی افزود: استان مرکزی طی سال‌های اخیر هدایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی در برگزاری مراسم و برنامه‌های غدیر اقدامات خوبی انجام داده و به گفته آیت‌الله صدیقی گوی سبقت را از دیگر استان‌های کشور ربوده است.

وی برگزاری برنامه‌های با رویکرد نشاط اجتماعی در ۱۷ بوستان، توزیع ۸ هزار خطبه غدیر در بین مردم، آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد، توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه، برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقات خطبه غدیر و نهج‌البلاغه در صدا و سیما، طبخ غذا برای محرومین، اجرای نمایشنامه امضای خدا با بازدید بیش از ۹۰ هزار بیننده، راه‌اندازی نمایشگاه غدیر با مشارکت ۷۰ موکب از جمله برنامه‌های مهم بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی تأکید کرد: بنیاد غدیر به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی و انقلابی، توجه به مناطق حاشیه نشین و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد است.

نظر شما