شناسهٔ خبر: 49065550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

سردار سلامی: ترکیب رهبری، اسلام و مردم رمز عبور از هر مشکلی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مکتب اسلام را عامل عبور از موانع روزهای سخت خواند و گفت: وقتی رهبری، اسلام و مردم با یکدیگر ترکیب می‌شوند از هر مشکلی عبور می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر سردار سرلشکر «حسین سلامی» بعدازظهر امروز یکشنبه ۳۱ مردادماه در جریان بازدید از رزمایش سراسری توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان که در راستای آغاز گام پنجم طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همت قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان در محل تیپ مستقل ۱۸ الغدیر یزد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: هدف از این برنامه اعلام لبیک واقعی در میدان به هل به ناصر نائب ولی زمان و امام مسلمین برای امداد و نجات مردم شریف کشورمان در موضوع مقابله با بیماری کروناست.

 

وی طرح شهید سلیمانی را جنبش و حرکت اجتماعی بزرگی از سوی سربازان ولایت فقیه دانست و افزود: سختی این ایام با تمام وجود قابل درک است.

سلامی با بیان این‌که آن چیزی که در شرایط سخت عامل عبور از مشکلات است، مکتب اسلام می‌باشد، اظهار کرد: اسلامی که ما را به سبقت در خیرات دعوت می‌کند، اسلامی که ما را بر تقوا، احسان و نیکی دعوت می‌کند و اسلامی که ما را به احیای انسان دعوت می‌کند و نجات یک انسان را معادل نجات تمام بشریت قلمداد می‌کند.

 

وی با بیان این‌ که ما در موقیتی حساس هستیم، گفت: وقتی مکتب اسلام توسط امام مسلمین در متن جامعه جاری می‌شود، جامعه، سراسر حرکت و انقلاب و نهضت می‌شود.

وی تحریم‌های همه جانبه جهانی را از دغدغه‌های ایران اسلامی در کنار تهاجم بیکاری کرونا خواند و گفت: گاهی کودکان بیماران ما به ویژه بیماران پروانه‎ای به خاطر نرسیدن دارو که ناشی از تحریم های ظالمانه است دچار مشکل می‌شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن می‌خواهد زیبایی‌های ایران اسلامی را زشت نشان دهد و سعی دارد با تهاجم روانی آرامش ملت قهرمان ایران برهم بزند، خاطرنشان کرد: ما آموخته‌ایم که باید برای هدایتمان به ستاره ای نگاه کنیم که در سپهر هدایت بشریت به سعادت ما می اندیشد.

 

وی با اشاره به این ‌که کمک به خانواده‌های کم توان ضروری است، خاطرنشان کرد: وقتی رهبری، اسلام و مردم با یکدیگر ترکیب می‌شوند از هر مشکلی عبور می کنیم و این باید در اولویت اجرایی کار قرار گیرد.

سلامی در پایان حضور جهادی نیروهای انقلابی را تضمین کننده آرامش جامعه اسلامی خواند و تاکید کرد: کادر درمان نزدیک به دو سال است در نبرد بیولوژیک پیروز آزمونی بزرگ هستند لذا باید قدردان کادر درمان و بسیجیان فعال در طرح شهید سلیمانی باشیم./ایسنا

نظر شما