شناسهٔ خبر: 48707947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون اتفاق افتاد؛

ابتلای ۳۲۵ نفر از کارکنان بیمارستان غرضی اصفهان به کرونا

طاهره شفیعی

رئیس بیمارستان دکتر غرضی اصفهان گفت: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۳۲۵ نفر از همکاران ما درگیر این بیماری شدند و هم‌اکنون ۱۵۷ بیمار تحت درمان هستند.

صاحب‌خبر -

آرش علیزاده در آیین راه اندازی بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی که امروز (چهارشنبه_۱۳ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان در کنار بخش‌های تخصصی، از روزهای ابتدایی شروع بحران کرونا، به بیماران مبتلا به کووید نیز خدمت رسانی می‌کرد و فعالیت در بخش‌های آن به طور مستمر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سازمان تأمین اجتماعی، بیمارستان دکتر غرضی رتبه اول بستری بیماران کرونایی را کسب کرده، گفت: علاوه بر بازسازی بخش بستری، راه اندازی آزمایشگاه سلولی مولکولی، بهسازی واحد لندری، بهسازی واحد بهداشت، راه اندازی هوارسان آشپزخانه، دو سویه کردن برق ورودی بیمارستان، برونسپاری لندری و ... از دیگر اقدامات این بیمارستان است.

علی اعتصام پور_مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز گفت: بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی که بازسازی آن با ۲۸ تخت به متراژ ۸۵۰ متر مربع از بهمن ماه سال ۹۸ آغاز شده بود، راه‌اندازی شد.

وی روند توسعه زیرساخت‌های خدمت‌رسانی در بیمارستان دکتر غرضی اصفهان را مطلوب دانست و اظهار کرد:‌ در بخش بستری این بیمارستان، اتاق‌ها به متراژ استاندارد به صورت اتاق‌های تک تخته و دوتخته پیش بینی شده که تمام اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، دوش و روشویی درون اتاق بیمار است.

اعتصام پور افزود: بخش بستری دارای اتاق ایزوله مطابق شرایط استاندارد کتاب بیمارستان ایمن و شامل اگزوزفن با فیلتر هپا و فشار منفی و هوای فشرده و ... و پوشش کف به‌صورت یکپارچه و رزینی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان از دیگر خصوصیات این بخش را پیش بینی سیستم فشار منفی برای هر اتاق در زمان اپیدمی دانست و گفت: سیستم احضار پرستار، هشدار فشار منفی اتاق ایزوله و هشدارهای فشار گازهای طبی و سرویس بهداشتی مجزا جهت معلولان از دیگر امکانات این بخش است. همچنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی از عایق‌های دیواری جانبی و پنجره های دوجداره ترمال بریک استفاده شده و در هر اتاق دارای فن کویل کاستی در وسط اتاق و دارای کنترل و ترموستات جهت ایجاد شرایط آسایش فراهم شده است.

وی در خصوص بازسازی و بهسازی فضای اورژانس بیمارستان نیز گفت: این بخش به علت ماهیت خدمات و میزان مراجعه مردم نیاز به توجه و رسیدگی داشت که به بهترین نحو انجام شد.

انتهای پیام

نظر شما