شناسهٔ خبر: 48702128 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

زالی مطرح کرد؛

فعالیت ۱۰۷ پایگاه واکسیناسیون در پایتخت/ مشکل تزریق نداریم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از فعالیت ۱۰۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران خبر داد و گفت: هر کدام از این مراکز ظرفیت روزانه ۱۰۰۰ دوز تزریق را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، با اشاره به فرایند کند واکسیناسیون در کشور در ماه‌های اخیر، یادآور شد: در حال حاضر این فرایند رو به افزایش است و هرچقدر سهمیه واکسن تهران که تعیین مقدار آن بر عهده وزارت بهداشت است، افزایش یابد، ظرفیت تزریق آن وجود دارد.

زالی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ پایگاه واکسیناسیون در پایتخت در حال فعالیت هستند، گفت: هریک از این مراکز در یک شیفت کاری ظرفیت تزریق هزار دوز واکسن در روز را دارند، اما باید واکسن به اندازه کافی توزیع شود و لجستیک آن به اندازه کافی باشد.

وی با اشاره به افزایش واکسن‌های تولید داخل و افزایش واردات واکسن، نسبت به سرعت یافتن روند واکسیناسیون در کشور و به دنبال آن پایتخت ابراز امیدواری کرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به حضور پررنگ ارتش در فرایند واکسیناسیون پایتخت، گفت: مطمئناً با افزایش لجستیک واکسن دوستانمان در ارتش، ما را در ادامه مسیر واکسیناسیون همراهی خواهند کرد.

زالی با اشاره به فشار اقتصادی وارد بر دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این روزهای سخت بگذرد و از مدافعان عرصه سلامت که در این روزهای سخت و طاقت‌فرسا برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند نیز قدردانی می‌کنیم.

نظر شما