شناسهٔ خبر: 48701152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آبی ترین بازی نیمه نهایی جام حذفی/ استقلال - گل گهر؛ قدرت نمایی فرهاد یا انتقام امیر؟

استقلال در حالی امروز به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت که آبی های پایتخت لیگ بیستم را با 56 امتیاز در جایگاه سومی به پایان برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فرهاد مجیدی تا پیش از بازی با سپاهان فرم خوبی داشت و در 8 دیدار آخر خود به 7 برد و 1 مساوی رسیده بود اما مقابل شاگردان محرم نویدکیا شکست خورد.

- در آن سو گل گهر سیرجان در هفته پایانی و با لغزشی عجیب رتبه چهارمی لیگ برتر را از دست داد و با 45 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رتبه پنجم ایستاد.

- حالا جام حذفی تنها راه شاگردان امیر قلعه نویی برای حضور در رقابت های آسیایی است و آن ها قطعا مقابل استقلال با تمام توان خود بازی خواهند کرد.

- استقلال برای بازی فردا عارف غلامی، بابک مرادی و فرشید اسماعیلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

- سیدحسین حسینی با وجود دریافت دو گل مقابل سپاهان، عملکرد قابل قبولی داشت و بارها از گلزنی مهاجمان این تیم جلوگیری کرد. در همین راستا احتمالا فرهاد مجیدی از حسینی درون دروازه تیمش استفاده خواهد کرد.

- فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی تاکنون 3 بار با هم دیدار کردند که هر سه دیدار را فرهاد مجیدی با موفقیت پشت سر گذاشته است. فرهاد دو بار سپاهان قلعه نویی در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را شکست داد و این فصل هم در بازی برگشت گل گهر تحت هدایت قلعه نویی را برد. با این شرایط امیر قلعه نویی به دنبال انتقام از فرهاد مجیدی است و در آن سو هم فرهاد می خواهد قدرت نمایی کرده و یک بار دیگر تیم تحت هدایت ژنرال را شکست دهد.

- امیر قلعه نویی در لیگ برتر شاگردان زیادی مثل محرم نوید کیا، علیرضا منصوریان، جواد نکونام، مهدی رحمتی و رسول خطیبی را شکست داده و حالا در اندیشه کسب پیروزی مقابل فرهاد است.

- این بازی آبی ترین دیدار نیمه نهایی جام حذفی چرا هم سرمربیان دو تیم استقلالی هستند، هم رنگ پیراهن هر دو آبی است و هم به نوعی گل گهر سیرجان خانه دوم استقلالی ها محسوب می شود چرا که بازیکنانی مثل میلاد زکی پور، برزای، منشا و آرمین سهرابیان از ابتدای فصل و فرشید باقری، علی دشتی و محسن کریمی از نیم فصل برای این تیم به میدان رفته اند.

- استقلال برای رسیدن به این مرحله تیم های پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس را شکست داد و در آن سو گل گهر هم در مراحل قبلی از سد مس کرمان، پارس جنوبی و آلومینیوم اراک گذشت.

آمار تقابل های دو تیم

 

نظر شما