شناسهٔ خبر: 48673277 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۱۱ مرداد؛

تصویر دو بازیگر معروف پس از تزریق واکسن کرونا/ استوری بازیگر «دودکش» از پشت صحنه این سریال/ واکنش طنز علی ضیا به اعلام نتایج کنکور

در این مطلب پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

مهران رجبی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه‏‎اش از دریافت واکسن کرونا به همراه سعید راد خبر داد.

/

 

محمدرضا شیرخانلو، بازیگر نقش پوریا در سریال «دودکش» تصویری از پشت صحنه این سریال را با عنوان روزهای آخر، در صفحه اش به اشتراک گذاشت

/

 

سیدبشیر حسینی،‌داور برنامه «عصر جدید» و شخصیت محبوب نوجوان‌های دهه هشتادی به دنبال اعلام نتایج کنکور، استوری زیر را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

/

 

علی ضیا، مجری شناخته شده تلویزیون نیز درمورد اعلام نتایج کنکور، استوری زیر را منتشر کرد.

/

 

علیرضا خمسه، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تصویرنوشته زیر را در استوری صفحه خود به اشتراک گذاشت.

/

 

علی مرادی، مجری سابق تلویزیون استوری صفحه خود را با نوشته ای درباره صبر بروزرسانی کرد.

/

 

مرجانه گلچین، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار استوری زیر در صفحه‎اش سالروز تولد تورج نصر، دوبلور ایرانی را تبریک گفت.

/

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما