شناسهٔ خبر: 48662212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري عاملان رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنيت عمومي نيشابور که تحت تعقيب بودند

صاحب‌خبر -
دستگيري عاملان رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنيت عمومي نيشابور که تحت تعقيب بودند

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری دو عامل رعب و وحشت و اخلال نظم و امنیت عمومی نیشابور که تحت تعقیب بودند خبر داد. 

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد:در پی رصدهای کاراگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی 2 عامل رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی این شهرستان که تحت تعقیب بوده و قصد فرار از جنگ قانون داشتند رد زنی شدند ‌.
وی افزود:کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس اگاهی در تحقیقات پلیسی و با  اشراف اطلاعاتی متوجه شدند متهمان با یک دستگاه خودرو سواری دنا قصد فرار به سوی تهران را دارند که بلافاصله پس از هماهنگی قضایی و با دستورات لازم  دو تیم عملیاتی متشکل از کارآگاهان جنایی پلیس  و دایره عملیات پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و به راننده خودرو مذکور در محور نیشابور-سبزوار دستور ایست دادند. 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد :با وجود  هشدارهای مکرر پلیس ،راننده خودرو با سرعت به مسیر خود ادامه داده تا اینکه ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک چندین تیر ،خودرو متوقف و دو متهم در این رابطه  دستگیر کردند.
سرهنگ حسینعلی زاده یادآورشد:این متهمان به اتهام تیراندازی و شرکت در نزاع دسته جمعی ،قتل در تاریخ 18/4/1400 و اخلال در نظم وامنیت عمومی تحت تعقیب قضایی بودند که با تشکیل پرونده برای سیررمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، حمایت دستگاه قضایی و همراهی اعضای شورا تامین با پلیس ،تصریح کرد :پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و ارامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب اسایش مردم می شوند برابر قانون برخورد قاطعانه اعمال کنند چرا که نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار نیشابور ،خط قرمز پلیس این شهرستان است‌.

نظر شما