شناسهٔ خبر: 48660104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکوری: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/ پرسپولیس ریالی از دولت دریافت نکرده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پنجمین قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره  پنجمین قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر اظهار داشت:  ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم، اما آخر داستان خوش بود. برای پنجمین سال متوالی قهرمان شدیم و کار بزرگی انجام دادیم.

او افزود: اگر بخواهم در مورد قهرمانی صحبت کنم، باید ساعت‌ها وقت بگذاریم. همه ما با هم یک تیم قوی و منسجم را تشکیل دادیم. هواداران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه همه کنار هم بودیم. وقتی تیمی ۴ دوره متوالی قهرمان می‌شود طبیعی است که سایر تیم‌ها انرژی و هزینه بیشتری صرف کنند تا جلوی این تیم را بگیرند.

شکوری اظهار کرد: حداقل ۲ هفته تعطیلی خواهیم داشت. ما چندین سال است که در ۲  - ۳  جام می‌جنگیم. امیدوارم بازیکنان با روحیه و استراحت خوب به تمرینات برگردند. از شروع لیگ جدید می‌توانیم برای ششمین قهرمانی حرکت کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا توانسته‌ایم به مرحله بعدی صعود کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: چندین بار اعلام کردیم که باشگاه دولتی پرسپولیس ریالی از دولت دریافت نکرده است، اما در داخل رقبایی داریم که از بودجه مستقیم دولتی استفاده می‌کنند. ما در مقابل آن‌ها توانایی کمی داریم، تنها بحث کارگزار است که آن هم محدود است. بازیکن تیمی که توانسته ۷ میلیون دلار برای کشور درآمدزایی کند، باید با بازیکن تیم انتهای جدول فرق کند و بیشتر دیده شود.

بیشتر بخوانید

او افزود: از دولت و مجلس می‌خواهیم نگاه عادلانه‌تری داشته باشند، برخی از باشگاه‌ها اسم خصوصی دارند، اما به یک منبع قوی مالی متصل هستند که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

شکوری در مورد پرونده کالدرون عنوان کرد: منتظریم در این مورد رأی قطعی فیفا صادر شود. در این ۱۰ ماه که در باشگاه پرسپولیس هستیم هر پرونده خارجی بود به سمت ما روانه شد. فکر می‌کنم پرونده کالدرون آخرین پرونده ما باشد. واقعا پرداخت ۷۰۰ هزار دلار کار سختی است.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی حسین کنعانی‌زادگان از این باشگاه گفت:  زمانی که بازیکن پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی دارد، حفظش سخت است. در مقابل این مسأله تیم‌های داخلی هم هستند که به بازیکنان ما پیشنهاد می‌دهند. بازیکنی داشتیم که قراردادش با ما ۲ میلیارد تومان بود، اما در نیم فصل پیشنهاد ۴ میلیارد تومانی دریافت کرد و برای فصل بعد هم ۲ برابر شد. در این مسئله نهاد‌های نظارتی باید ورود کنند. حسین کنعانی‌زادگان یکی از ستون‌های اصلی تیم ما بود، اما متأسفانه به دلیل شرایط مالی جدا شد. البته طبیعی است که بازیکن باید زندگی خودش را هم در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما