شناسهٔ خبر: 48656800 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله واکسن ایرانی کرونا دریافت کرد

سردار کریمی اولین نوبت واکسن ایرانی کرونا را دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با حضور در مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک اولین دز واکسن ایرانی کوو ایران برکت را دریافت کرد.

سردار کریمی به همراه سرهنگ امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله و دکتر سعید محمد دوست مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله قبل از دریافت واکسن از مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک بازدید کرد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در جریان این بازدید گفت: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی‌های داخلی است و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد هر جا به جوانان و ظرفیت‌های داخلی اعتماد شده پیروزی و موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید مورد توجه ما باشد.

سردار کریمی افزود: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حاکم بودن روحیه جهادی در بین جوانان و متخصصین ایرانی تولید واکسن ایرانی توانست اقتدار علمی و پژوهشی داخلی را به رخ دنیا بکشاند و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر به اثبات برساند.


او اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا سپاه و بسیج در قالب رزمایش‌ها و طرح‌های متعدد اقدامات قابل توجه و اثرگذاری درمقابله و کنترل این بیماری منحوس انجام داده و امروز سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آمادگی هرگونه نقش آفرینی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد:: ملت ایران با تاسی از روحیه و تفکر انقلابی از ابتدای بیماری کرونا با ایجاد نهضت همدلی و مومنانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کردند و دانشمندان و جوانان متخصص ایرانی با تولید واکسن کرونا که یکی از موثرترین واکسن‌های دنیا است برای ملت افتخار آفریدند.

او ادامه داد: با تلاش و مجاهدت شبانه روری کادر درمان، مدافعان سلامت و بسیجیان در همه عرصه ها، استان مرکزی وضعیت مناسبی در حوزه واکسیناسیون دارد و همه باید تلاش کنیم با رعایت دقیق پروتکل‌ها و توجه به توصیه‌های بهداشتی آسیب‌های بیماری را کاهش دهیم.

سردار کریمی تصریح کرد: تمامی ظرفیت‌های بسیج و سپاه در استان آمادگی کامل برای کمک به تسریع واکسیناسیون را دارد و امیدواریم با همدلی همه جانبه و مشارکت مردم از این شرایط بیرون برویم.

انتهای پیام / ج

نظر شما