شناسهٔ خبر: 48654731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

ایجاد آکادمی فوتبال غرب کشور در کرمانشاه حق مردم استان است

کرمانشاه - ایرنا - آکادمی فوتبال غرب کشور در حالی که قرار بود با موافقت فدراسیون در کرمانشاه احداث شود، حال زمزمه‌هایی به گوش می رسد که ظاهرا قرار است به همدان منتقل شود اما مدیرکل ورزش و جوانان استان معتقد است که ایجاد آکادمی در کرمانشاه حق مردم استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حدود یک ماه پیش بود که رییس هیات فوتبال کرمانشاه در نشستی که با خبرنگاران داشت از موافقت فدراسیون با احداث آکادمی فوتبال غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

حال با وجود اختصاص حدود ۱۰ هکتار زمین در دهکده المپیک کرمانشاه برای احداث این آکادمی خبرهایی مبنی بر انتقال آن به استان همجوار یعنی همدان در فضای مجازی منتشر شده است.

در همین راستا مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: موضوع انتقال آکادمی فوتبال غرب کشور از کرمانشاه به همدان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و خبری است که در فضای مجازی و برخی رسانه ها به آن پرداخته شده است.

«صابر رحیمی» تصریح کرد: موضوع احداث این آکادمی در دیدار اخیر بنده و آقای بازوند استاندار کرمانشاه با رییس فدراسیون مطرح و مورد موافقت قرار گرفت و به همین منظور هم حدود ۱۰ هکتار زمین در دهکده المپیک به این موضوع اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: قرار بود که نمایندگانی از فدراسیون به کرمانشاه سفر و پس از کارشناسی لازم اقدامات بعدی برای آغاز عملیات اجرایی و ساخت آکادمی فوتبال غرب کشور انجام شود.

رحیمی افزود: با این حال تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که آکادمی فوتبال غرب کشور در کرمانشاه احداث شود چرا که آن را حق مردم این استان می دانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه هیات فوتبال کرمانشاه به عنوان متولی اصلی کار پیگیری های لازم را انجام نداد تا امروز شاهد این اتفاقات باشیم.

وی تصریح کرد: رییس هیات فوتبال استان به جای پیگیری برای احداث آکادمی غرب کشور در کرمانشاه به دنبال این است که افراد همسو با خود را در هیات های شهرستانی بگذارد که دوره بعدی انتخابات هم رای بیاورد.

رحیمی در پایان و با بیان اینکه انتقاد شدیدی نسبت به عملکرد هیات فوتبال دارم، گفت: این هیات دنبال کارهای حاشیه‌ای است و این به فوتبال و ورزش کرمانشاه ضربه می زند.

نظر شما