شناسهٔ خبر: 48654466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

المپیک توکیو| مصاف فرنگی کار ایران با رضا کایالپ برای برنز وزن 130کیلوگرم المپیک/ میرزازاده: برنز المپیک را راحت از دست نمی دهم

نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفی از رومانی راهی دیدار رده‌بندی المپیک توکیو شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت‌های وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، امین میرزازاده در گروه شانس مجدد مقابل آلن سیراریو از رومانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

 

وی برای کسب مدال برنز به مصاف رضا کایالپ دارنده 4 طلای جهان و یک مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه به میدان می‌رود. دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان 60 و 130 کیلوگرم از ساعت 15 امروز(دوشنبه) به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 

میرزازاده روز گذشته پس از شکست 6 بر صفر کیم مینسئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، مقابل لوپز دارنده 8 طلای جهان و المپیک از کوبا شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

 

واکنش میرزازاده به رقابت با کایالپ برای برنز المپیک: راحت از دستش نمی‌دهم

 

امین میرزازاده پس از صعود به دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو بیان کرد: کشتی خوبی بود بعد از ظهر رقابت برایم خیلی مهم بود که این کشتی را پیروز شوم تا بتوانم در کشتی آخر همه تلاشم را برای کسب مدال انجام دهم.

 

او در پاسخ پرسش که چقدر از لحاظ روانی روی خودش کار کرده است تا تاثیر اسم و عنوان رضا کایالپ کشتی گیر مطرح ترکیه نشود، تاکید کرد: هر کسی که به المپیک می‌آید نمی‌خواهد خیلی راحت مدال آن را از دست بدهد. من هم همه توانم را می گذارم که دست پر برگردم.

نظر شما