شناسهٔ خبر: 48651104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه دماوند:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رویکردی فراجناحی دارد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رویکردی فراجناحی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند پیش از ظهر یکشنبه در نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران که در آستانه تاسیس این نهاد در مجتمع شهید مصطفی خمینی(ره)شهرستان دماوند برگزار شد گفت: شهرستان دماوند 400 شهید تقدیم انقلاب کرده است و مردم این شهرستان همیشه دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند و پاسداری از ارزشهای اسلامی بزرگترین ارزش برای مردم و مسئولین این شهرستان است.
وی افزود: اینجا مامن و پناهگاه علمای بزرگی در طول تاریخ بوده است از جمله علامه آیت الله جوادی آملی در ایام تابستان در این شهرستان مستقر و تالیفات خود را در این شهرستان به رشته تحریر درمی آورند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بزرگترین خدمت ما و تبلور عملی شعار مرگ بر آمریکای ما خدمت به مردم است و امروز مردم منتظر آغاز فعالیت دولت خدمتگذار برای چشیدن طعم واقعی اسلام حقیقی هستند.
امام جمعه دماوند بیان کرد: کارهای مثبت دولت ها را بزرگ بداریم و تبلیغ و تشریح این خدمات برای مردم امیدواری به همراه خواهد داشت.
وی تعظیم شعائر را ریشه در فرهنگ قرآن دانست و گفت: تعظیم شعائر و بزرگداشت مراسم و مناسبت های انقلاب ریشه در فرهنگ قرآنی ما دارد و باید از همه ظرفیت های موجود برای بزرگداشت مناسبت های انقلاب استفاده کرد.
وی متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رویکردی فراجناحی دارد و باید این رویکرد بیش از گذشته به مردم معرفی شود و این رویکرد در زمینه جذب جوانان و نوجوانان بیش از گذشته احساس می شود.

پایان پیام/659

نظر شما