شناسهٔ خبر: 48651101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

خالص ترین تجلی تجدید میثاق مردم با نظام توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت می گیرد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: خالص ترین تجلی تجدید میثاق مردم با نظام توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از یاوران و همراهان انقلاب در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین خطاب به برگزار کنندگان مراسم در این شهرستان گفت: شما فعالان مراسم، بی تکلف و بسیجی وار در عرصه مراسم، کمک کار بزرگداشت مناسبت ها در دیاری هستید  که در پاسداشت انقلاب و ولایتمداری و بصیرت خوش درخشیده است.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  یکی از نهادهایی است که با پیام استثنایی حضرت امام شکل گرفت و در آن پیام، روح انقلابی و بسیجی دمیده شد که چنین تاریخ سازی کرده است.
لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از لسان امام المسلمین بعنوان یکی از کهن ترین نهادهای انقلاب برشمرده است اظهار داشت: باید عنوان مظلوم را نیز را با توجه به ناشناخته بودن خدمات این نهاد کنار نام این نهاد قرار دادو متاسفانه به دلیل معرفی نشدن خدمات و افتخارات این نهاد از این ناشناخته بودن سواستفاده می گردد، بعضی ها این نهاد را در حد اطلاعیه دادن و برگزاری چند مراسم در طول سال می دانند اما حضور مردم عزیز که خود صاحب مراسم هستند و توطئه ها و نامهربانی هایی که در این فراوان دیده شده است را با نگاه الهی و نهراسیدن از برخوردها در راه اهداف انقلاب اسلامی ادامه دهیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حماسه 23 تیر سال 1378 که از ایجاد فتنه  18 تیر بوجود آمد نمونه لحظه شناسی و شناخت موقعیت توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی جمهوریت و اسلامیت و پشتوانه مردمی را یک اصل برای نظام دانست و تصریح کرد: با همه تهدیدات دشمن و ناملایمات داخلی که از بی تدبیری ها نشأت گرفته است، میبینیم بالندگی و درخشندگی راهپیمایی های یوم الله  بیش از پیش نمایان می گردد.
لطفی با تقدیر از همراهان مراسم در مناسبت های انقلاب بیان کرد: مراسمی که شما بخاطر باور دینی خود انجام می دهید، در هیچ باوری نمی گنجد که بدون هیچ چشم داشت مالی و دنیوی بعضا با خون دل خوردن ها انجام شود.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حداقل امکانات و نیروی انسانی، لحظه شناسی و اقدام عمل به موقع و بجای خود را در رخدادها نشان داده است و همین بس که، یکسال سیاه نمایی دشمن را علیه نظام اسلامی ایران را با یک راهپیمایی 22 بهمن خنثی می کنیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در مناسبت ها خصوصا راهپیمایی های مختلف، خالصا و مخلصا است عنوان کرد: برای حضور در پای صندوق رای اهداف مختلفی و انگیزه های زیادی دیده می شود اما هدف از شرکت در راهپیمایی برای اسلام انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا است و خالص ترین تجلی تجدید میثاق مردم با نظام توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت می گیرد.

پایان پیام/659

نظر شما