شناسهٔ خبر: 48651096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

۵ میلیون نفر از جمعیت شهرستان های استان تهران از داشتن شبکه استانی محروم هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:۵ میلیون نفر از جمعیت شهرستان های استان تهران از داشتن شبکه استانی محروم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر یکشنبه در نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد گفت: بسیاری از دستگاه ها و نهادها عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و تلاش این نهاد آن است که از ظرفیت تمامی ارگان ها و نهادها استفاده کند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این شورا در طول 41 سال گذشته توانسته آثار بی بدیلی به ثبت برساند و این از برکات و دستاوردهای نظام اسلامی است و اگر این شورا نبود به تعبیر کلام بزرگان مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشکلات عدیده ای در بزرگداشت مراسم و مناسبت های انقلاب بوجود می آمد.
وی نقش آیت الله جنتی به عنوان عمار انقلاب را در موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: آیت الله جنتی با سیاست های روشن خود، در موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند.
محمودی با اشاره به کم توجهی صورت گرفته از ظرفیت شهرستان های استان تهران ادامه داد: پتانسیل شهرستان های استان تهران در حد یک استان است و باید این توانمندی ها بیش از پیش دیده شود و این شهرها تاثیرگذاری شگرفی در استان تهران دارند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از رسانه ملی گفت: شهرستان های استان تهران از داشتن شبکه استانی در رسانه ملی محروم است و بیش از پنج میلیون نفر از این امتیاز بی بهره هستند ولی تاحدی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی این خلا را جبران کرده اند.
وی با اشاره به نقش بزرگداشت مراسم انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر مناسبت های ملی و مذهبی را از ما بگیرند، هویت دینی و انقلابی ما گرفته می شود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سیاست درست و فارغ از جناح بندی ها کار خود را بخوبی انجام داده است.دشمن بیکار نیست و جاهایی که باید تریبون نظام برای بصیرت افزایی کار کند این کار را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام داده است.

پایان پیام/659

نظر شما