شناسهٔ خبر: 48650987 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نباید حتی یک کلاس بدون معلم باشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: مهمترین اقدام پروژه ‏مهر، این است که برای بازگشایی مدارس حتی یک کلاس بدون معلم نباشد. ‏

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مجتبی شهمرادزاده  مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در جلسه شورای پروژه مهر گفت: در آموزش و پرورش معمولا هر سال به دلیل شرایط متفاوت نیروی انسانی و سایر موارد اقدامات خاص خود را نیاز دارد و پروژه مهر امسال از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است .

او افزود:به دلیل اینکه باید برنامه ریزی دقیق برای پوشش تحصیلی کامل وجود داشته باشد و همچنین کلاس‌ها با رعایت موضوع مهم حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز و معلمان گرانقدر باید برگزار شوند.

او افزود: همه کارگروه‌ها در شورای پروژه مهر در بخش‌های مختلف شامل ساماندهی فضا، تجهیزات و تائید و نظارت و اطلاع رسانی به موقع و دقیق وظایف بسیار مهمی دارند، اما مهمترین اقدام پروژه مهر، نبود حتی یک کلاس بدون معلم برای بازگشایی مدارس است.

شهمرادزاده گفت: باید برنامه ­ریزی‌ها به شکلی باشد معلمان تمام کلاس­ها برای همه­ی مدارس در شهریور ماه تعیین شده باشد که مدیر مدرسه بتواند برنامه­ریزی لازم برای شروع سال تحصیلی و همچنین مسائل آموزشی و پرورشی داشته باشد که امسال بدون مشکل خاصی به ویژه در بحث معلم، سال تحصیلی را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما