شناسهٔ خبر: 48650769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهردار تهران خارج از چهارچوب جریان انقلابی نباشد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شهردار تهران، گفت: فردی را وارد میدان نکنیم که از همان اول نگاهش به بیرون از چهارچوب مرزها باشد و از همین اول راه بگوید «ما نمی‌توانیم» در واقع فردی باشد که همان تفکر جبهه‌ای و انقلابی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، درخصوص لزوم توجه اعضای شورای شهر تهران در انتخاب گزینه شهرداری تهران، اظهار داشت: در تاریخ انقلاب بارها و بارها ثابت شده است هم اصل انقلاب و هم استمرار آن و در کل در هر جایی که یک جهش و پیشرفت چشمگیر در سطح کشور و حتی دنیا داشته‌ایم که هم رضایت مردم کسب شده و هم توانسته‌ایم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی بیان داشت: جاهایی بوده که انقلابی عمل کرده‌ایم و مدیرانی را به میدان آورده‌ایم که از بن دندان معتقد به انقلاب و ارزش‌های این کشور و مملکت بوده‌اند و به صورت جهادی از صبح تا شب دویده‌اند تا توانسته‌ایم پیشرفت کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اما هر گاه که از این ارزش‌ها و رفتارهای ارزشی و جهادی فاصله گرفته‌ایم، دقیقا همان جایی بوده که آسیب دیده‌ایم و به اهداف مورد نظر نرسیده‌ایم، همچنین نتوانسته‌ایم رضایت مردم را کسب کنیم و مردم از ما ناراضی شده‌اند.

نصیرایی ادامه داد: عملا کلی هزینه کرده‌ایم، اما به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و به همین روی در هر انتخابی که می‌خواهیم انجام دهیم، مثل انتخاب شهردار، مدیر و هر مسئول باید این شاخصه را مدنظر قرار دهیم که کسانی را میدان بیاوریم که از بن دندان معتقد به انقلاب، ارزش‌های انقلابی و جهادی باشند.

وی با بیان اینکه در انتخاب مسئولان باید دقت را انجام داد، گفت: این افراد و به خصوص شهردار باید حتما معتقد به ارزش‌های نظام و انقلاب باشند تا تکیه و توان آن‌ها به جوان‌ها و ظرفیت‌های داخلی باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین باید شهرداری انتخاب شود که اهل تحول باشد، فردی را وارد میدان نکنیم که از همان اول نگاهش به بیرون از چهارچوب مرزها باشد و از همین اول راه بگوید ما «نمی‌توانیم» و در واقع فردی باشد که همان تفکر جبهه‌ای و انقلابی داشته باشد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: ما با همین رویکرد جبهه‌ای و انقلابی توانستیم با دست خالی اما اراده، تلاش، پیگیری، کار شدید علمی و اعتقادی و میدانی پیشرفت کنیم بنابراین در این سازمان هم می‌توانیم با همین رویکرد پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

نظر شما