شناسهٔ خبر: 48650629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساختمان تامین اجتماعی زنجان باحضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد

زنجان - ایرنا - در هشتاد و هشتمین و آخرین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان دولت تدبیر و امید برای جهش تولید شامگاه یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان انرژی اتمی و شهرداری اصفهان در سراسر کشور ساختمان شعبه ۲ تامین اجتماعی زنجان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، این ساختمان در یکی از مناطق محروم شهر زنجان که نیاز به ارائه خدمات تامین اجتماعی به اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران زحمتکش بیش از سایر مناطق در آن احساس می شود، احداث شده است.

مسعود علیاری افزود: شعبه 2 تامین اجتماعی علاوه بر منطقه شهری در این ناحیه بخش وسیعی از حومه غرب شهرستان زنجان را نیز خدمت رسانی می کند.

وی اضافه کرد: ساختمان شعبه 2 در این منطقه کم برخوردار موجب کاهش ترافیک در مرکز شهر و سهولت دسترسی مخاطبان به شعبه یاد شده و بهره مندی هرچه بیشتر از خدمات تامین اجتماعی خواهد شد.

  این مسوول خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۴۳ مترمربع، زیربنای سه هزار و ۲۲۸ مترمربع و با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در هفت طبقه احداث شده است.

 به گفته علیاری این پروژه مرداد سال ۹۶، به پیمانکار تحویل داده شد و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت که نوع سازه، اسکلت فولادی با اتصالات پیچ و مهره و سقف آن عرشه فولادی است.

نظر شما