شناسهٔ خبر: 48650588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجلیل از ابوالحسن خاکی زاده با حضور استاندار و نمایندگان هرمزگان

در مراسمی از ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی آسیا و تیم‌های هرمزگانی شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال و فوتسال کشور با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آئین تجلیل از ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جوانان و امید آسیا و تیم‌های هرمزگانی شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال و فوتسال کشور، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، دکتر احمد مرادی و دکتر محمد آشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، محمدباقر کشفی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و ورزشکاران و مدیران این تیم‌های ورزشی برگزار شد.

 

 فریدون همتی در این آئین، عنوان کرد: با توجه به وجود استعدادهای خوب در رشته‌های مختلف ورزشی در استان هرمزگان، در راستای ساماندهی و اینکه برای ورزش استان هرمزگان در سایه برنامه‌ریزی و هدف گذاری، چشم انداز تعریف و هدایت، نظارت و پشتیبانی صورت گیرد تا در این چشم‌انداز، ورزش هرمزگان با همه استعدادهای گوناگون و متفاوت ساماندهی و حضور هرمزگان در سطح ورزش کشور تقویت شود، شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با سهامداری صنایع بزرگ استان به ویژه فولاد هرمزگان، تشکیل شد.

وی ادامه داد: اهدافی برای این شرکت ترسیم شده تا از باشگاه ها و تیم های ورزشی استان هرمزگان، حمایت کند و نشاط و شادابی در استان از طریق ورزش توسعه یابد.

استاندار هرمزگان افزود: در این راستا، قهرمانان و باشگاه هایی که تلاش خوبی داشتند شامل تیم‌های فوتبال خلیج فارس میناب و شهرداری بندرعباس و تیم فوتسال آیندگان و همچنین آقای ابوالحسن خاکی زاده ورزشکار هرمزگانی که مقام قهرمانی والیبال ساحلی آسیا را کسب کرده است، مورد تجلیل قرار گرفتند و پاداش موفقیت های آنان پرداخت شد.

همتی تصریح کرد: برای فصل جدید ورزشی نیز با برنامه دقیق و منسجم، توسط شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان، و سیاست گذاری توسط شورای ورزش استان و استفاده از نظرات نخبگان و هیأت های ورزشی، امیدواریم گام‌های جدید و بهتری برای ساماندهی و ارتقای تیم‌های ورزشی و حضور استان هرمزگان در لیگ های سراسری و برتر در رشته‌های مختلف ورزشی برداشته شود.

وی گفت: این حضور در لیگ‌های کشوری، موجب پیوستن نیروهای مستعد ورزشی استان به این تیم‌ها و شکل گرفتن بدنه این تیم‌ها از استعدادهای ورزشی هرمزگان خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید با کمک جامعه ورزش، دستگاه‌های مسئول و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع استان، بهترین تصمیمات اتخاذ و به ورزش هرمزگان کمک کند تا هرمزگان به سرعت حضور چشمگیری در سطح ورزش کشور داشته باشد و این خواست عمومی به ویژه جوانان هرمزگان در راستای افزایش نشاط و شادابی، تحقق یابد.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما