شناسهٔ خبر: 48650584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تلاقی تاریخی طلای دو ایتالیایی (عکس)

تلاقی طلاهای دو ورزشکار دوومیدانی ایتالیا، یکی از دراماتیک ترین صحنه های روز دهم المپیک را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کاروان ایتالیا دو طلای بسیار مهم المپیک 2020 را در پایان روز دهم مال خود کرد؛ طلاهایی که این کشور را به جایگاه نهم جدول رده بندی توزیع مدال ها رساند.

 

جان‌مارکو تامبری از ایتالیا، در حالی موفق به ثبت رکورد 2.37 متری شد که 5 سال پیش، المپیک ریو را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. او با ثبت رکورد یاد شده به همراه دونده قطری، طلای مشترک بازی های المپیک 2020 را در ماده پرش ارتفاع به دست آورد؛ طلایی که با یک طلای بسیار مهم، تلاقی پیدا کرد.

 

 

در پیست ورزشگاه المپیک توکیو که بازی های دوومیدانی در آن برگزار می شود، لامون مارسل جاکوبز، دونده ایتالیایی با ثبت رکورد 9 ثانیه و 80 صدم ثانیه، 100 متر را طی کرد و مدال طلا المپیک توکیو 2020 را به خود اختصاص داد. این دونده ایتالیایی بالاتر از فرد کرلی آمریکایی و آندره دی گراس کانادایی از خط پایان گذشت و این دو ورزشکار نیز مدال نقره و برنز را از آن خود کرد.

 

 

 

 

دونده سرعت ایتالیا پس از کسب طلای ارزشمند 100 متر المپیک در حالی که سر از پا نمی شناخت، شادی اش را با جان مارکو تامبری، هم وطنش که در سمتی دیگر طلای پرش ارتفاع را کسب کرده بود، به اشتراک گذاشت تا تلاقی مدال و شادی این دو ورزشکار ایتالیایی به یکی از ماندگارترین صحنه های المپیک 2020 تبدیل شود؛ به ویژه برای مردم ایتالیا.

 

 

نظر شما