شناسهٔ خبر: 48650367 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منزل آخرت کرمانی ها رفع مسئله شد!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اختلافاتی که بین شهرداری کرمان و فرماندهی جنوبشرق ارتش در کرمان اتفاق افتاده بود علی رغم صورتجلسات و توافقات قبلی در این خصوص، این موضوع تا چند روز قبل نهایی نشده بود و عملا موجب دغدغه مردم کرمان شد.

او افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و تصمیم به موقع استاندار کرمان با تشکیل شورای تامین و توافقات انجام شده در این شورا این مشکل با همکاری قابل تقدیر ارتش برطرف شده است.

پورابراهیمی گفت: مصوبه شورای تامین استان در خصوص حل مشکل مذکور نهایی تا پایان هفته امکان بهره گیری از ظرفیت آرامستان جدید فراهم خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  از اعضای شورای تامین استان شهردار و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر غلامعلیان به ویژه فرماندار کرمان بابت همراهی و همکاری به منظور رفع مشکل آرامستان جدید کرمان قدردانی کرد.

پورابراهیمی اظهار داشت: برای آغاز بهره برداری از آرامستان جدید آماده هرگونه همکاری و رفع مشکل از طریق ظرفیت‌های نمایندگی در سطح ملی و استانی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما