شناسهٔ خبر: 48650341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان

عصر امروز،به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی کشور، جمعی از اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام و روز مباهله گفت:انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ و استقرار نظام اسلامی موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نهاد و تبلور عینی جمحوریت، مورد توجه ویژه همگان، مخصوصآ حضرت امام راحل علیه السلام قرار گرفت.

او افزود:نهاد‌های انقلابی در آن دوران در تلاش بودند تا به هر نحو ممکن و با فداکاری و از جان گذشتگی، انقلاب اسلامی ایران را حفظ کنند، این تلاش در تمامی امور به ویژه امور تبلیغی از جمله چاپ عکس پوستر و کتاب، تا برگزاری راهپیمایی و مراسم‌های مختلف را شامل می‌شد، هر نهاد انقلابی سعی می‌کرد تا اهداف انقلاب اسلامی را در حیطه کاری خود و حرکت‌های مردمی برای حضور در مراسم و راهپیمایی‌ها سازماندهی کند.

او تاکید کرد: این احساس مسئولیت تبلیغی گاهی اوقات منجر به ناهماهنگی و بروز مشکلات اجرایی می‌شد، تعدد این دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی و تنوع نقش هر یک در مواجهه با چالش‌ها و رخداد‌های پیش روی انقلاب نوپای اسلامی، لزوم ایجاد هماهنگی و حفظ وحدت رویه منطقی و حفظ انسجام بین دستگاه‌ها را بیش از پیش بر همگان روشن می‌ساخت.


نماینده ولی فقیه در استان افزود:تا اینکه با تدبیر حکیمانه امام راحل در دوازدهم مرداد سال ۱۳۵۹ نهادی تحت عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین‌های ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی نقش موثری داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری مراسم و مناسبت‌های ملی مذهبی سیاسی و انقلابی را از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت:این شورا به کار‌های فرهنگی روتین معمول در کشور ورود نمی‌کند و به لطف خدا تاکنون موفق بوده است.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گزارشی از برنامه‌های این شورا در ۴ ماه گذشته در سال جاری ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما