شناسهٔ خبر: 48650296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

خدمات دهی علوم پزشکی در صورت برگزاری اربعین حسینی در سال جاری

کریمیان گفت:در صورت برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در سال جاری، دانشگاه علوم پزشکی ایلام با آمادگی کامل تلاش خود را برای خدمات‌دهی به زائران به کار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی دانشگاه؛ دومین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی در دانشگاه در سال ۱۴۰۰ در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران؛ بیان مطالبی در رابطه اهمیت و جایگاه والای اربعین‌حسینی و خدمت رسانی و میزبانی استان ایلام در سال‌های اخیر و رضایتمندی زائران و مسئولان کشوری و استانی اشاره کرد.

کریمیان بیان کرد :اگر شرایط فراهم باشد و اربعین امسال برگزار شود، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی نیازمند حمایت و مساعدت در سطح ملی و تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی خواهد بود.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام مسئولان و کارکنان دانشگاه در راستای خدمت به مردم و مقابله با بیماری کرونا، به اعتبارات و نیازمندی‌های حوزه سلامت استان ایلام در صورت برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و یادآور شد:با توجه به میزان رعایت نکات بهداشتی در کشور عراق، شرایط و آمادگی این کشور برای میزبانی از زائران اربعین حسینی یکی از ضروریات است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد: با احتمال اینکه امسال اربعین حسینی برگزار خواهد شد، باید تمام شرایط و امکانات و سازوکار‌های لازم برای میزبانی و خدمت‌رسانی به جمعیت عظیم زائران فراهم شود و دانشگاه نیز بالاترین میزان آمادگی را داشته باشد.

انتهای پیام/ د

نظر شما