شناسهٔ خبر: 48650280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصفهان

آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان

دریافت کارت شناسایی آزمون‌های مرداد ماه نظام مهندسی ساختمان در اصفهان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ضروری است تمامی داوطلبان این آزمون‌ها با وارد کردن مشخصات خود بر روی وب‌سایت، نسبت به دریافت کارت شناسایی آزمون خود اقدام کنند.
امیر زاغیان افزود: آن دسته از داوطلبانی که مغایرتی در مندرجات کارت شناسایی آزمون خود مشاهده کردند فقط سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت‌نام تأیید شده برای رفع مغایرت به نشانی‌های اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه مراجعه کنند.
وی گفت: ساعات فعالیت باجه‌های رفع مغایرت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۱۳ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: در این دوره آزمون‌های ورود به حرفه و چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل “اجرای تاسیسات برقی”، اجرای تاسیسات مکانیکی”، “ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه‌ای” و “طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان”، آزمون‌های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ هم در هفت رشته اصلی برگزار می‌شود.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:برای کاهش سفر‌های ناشی از برگزاری آزمون، در استان اصفهان این آزمون‌ها در پنج شهر شهرشامل اصفهان، شاهین‌شهر و میمه، کاشان، لنجان و نجف‌آباد برگزار می‌شود.

نظر شما