شناسهٔ خبر: 48649970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازتاب گزارش مهر؛

حل مشکل آرامستان جدید کرمان/ جنگل قائم نجات یافت

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور ضمن اعلام رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان گفت: تا پایان هفته امکان بهره گیری از ظرفیت این آرامستان فراهم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در پی مشکلاتی که در زمینه بهره برداری از آرامستان جدید کرمان و دفن اموات در دامنه کوه جنگل قائم ایجاد شد، خبرگزاری مهر در دو گزارش «بن بست آرامستان جدید کرمان / دامنه کوه‌ها و جنگل محل دفن اموات» و «تبدیل مسیر کوهنوردی به محل دفن / اموات روی دست مردم کرمان ماندند» به این موضوع پرداخت.

حالا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان خبر داده است.

محمدرضا پورابراهیمی در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اختلافاتی که بین شهرداری کرمان و فرماندهی جنوبشرق ارتش در کرمان اتفاق افتاده بود علی رغم صورتجلسات و توافقات قبلی در این خصوص، این موضوع تا چند روز قبل نهایی نشده بود و عملاً موجب دغدغه مردم کرمان شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و تصمیم به موقع استاندار کرمان با تشکیل شورای تأمین و توافقات انجام شده در این شورا این مشکل با همکاری قابل تقدیر ارتش برطرف شده است.

پورابراهیمی گفت: مصوبه شورای تأمین استان در خصوص حل مشکل مذکور نهایی تا پایان هفته امکان بهره گیری از ظرفیت آرامستان جدید فراهم خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان از اعضای شورای تأمین استان شهردار و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر غلامعلیان به ویژه فرماندار کرمان بابت همراهی و همکاری به منظور رفع مشکل آرامستان کرمان تشکر کرد.

پورابراهیمی اظهار داشت: در راستای آغاز بهره برداری از آرامستان جدید آماده هرگونه همکاری و رفع مشکل از طریق ظرفیت‌های نمایندگی در سطح ملی و استانی در مجلس شورای اسلامی هستیم

نظر شما