شناسهٔ خبر: 48649954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: مشکل آرامستان جدید شهر کرمان برطرف شد

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان  خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی شبانگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اختلافاتی که بین شهرداری کرمان و فرماندهی جنوبشرق ارتش در کرمان اتفاق افتاده بود، علی رغم صورتجلسات و توافقات قبلی در این خصوص، این مشکل تا چند روز قبل حل نشده و موجب دغدغه مردم کرمان شده بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و تصمیم به موقع استاندار کرمان و همچنین با تشکیل شورای تامین و توافقات انجام شده در این شورا این مشکل با همکاری قابل تقدیر ارتش برطرف شد.

پورابراهیمی گفت: مصوبه شورای تامین استان کرمان در زمینه رفع مشکل مذکور نهایی و تا پایان هفته  امکان بهره گیری از ظرفیت آرامستان جدید فراهم خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان از اعضای شورای تامین این استان، شهردار و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر غلامعلیان به ویژه فرماندار کرمان بابت همراهی و همکاری به منظور رفع مشکل آرامستان کرمان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

پورابراهیمی اظهار داشت: در راستای آغاز بهره برداری از آرامستان جدید آماده هرگونه همکاری و رفع مشکل از طریق ظرفیت های نمایندگی در سطح ملی و استانی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

نظر شما