شناسهٔ خبر: 48649907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ۲ فضای آموزشی در کهگیلویه

خبرگزاری صداوسیما

دو فضای آموشی امروز در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، باحضور معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از مسئولین شهرستانی، دو فضای آموزشی در کهگیلویه افتتاح شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه این مراسم گفت: ۱۳ پروژه خیرساز در منطقه دهدشت در دست کار بوده که به پایان رسیدند.

فاطمه مهاجرانی افزود: در کشور ۱۱۰مدرسه ساخته شد و امید است در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد افزایش این نوع مشارکت‌ها باشیم.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:در استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز و با حضور مردم و شرکت‌های صنعتی، بازرگانی، بانک‌ها و موسسات کار‌های خوبی صورت گرفته است.

سهراب بنام افزود: امسال با مشارکت دولت و خیرین مدرسه ساز بیش از ۹۵ پروژه فضای آموزشی و خوابگاهی در سطح استان با بیش از ۴۰۰ کلاس درس انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: برای ساخت این مدارس ۴۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

بنام در ادامه بیان داشت: در سال گذشته نیز بیش از ۲۶ پروژه با ۸۸ کلاس درس در سطح استان به بهره برداری رساندیم.
مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سطح استان شش مدرسه مشارکتی با همکاری هلدینگ میهن انجام گرفته است.
پیروز کرمی افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه این مدارس شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای مهرماه قریب به ۱۰۰ کلاس درس در اختیار دانش آموزان استان قرار خواهد گرفت.

محمدرضا تاتلاری نماینده هلدینگ میهن هم گفت: در تمامی استان‌های کشور کار ساخت مدارس در مناطق کمتر برخوردار، توسط هلدینگ میهن در حال انجام است و علاوه بر ساخت کار تجهیز کتب غیر درسی و علوم آزمایشگاهی نیز در این مدارس صورت می گیرد.

نظر شما