شناسهٔ خبر: 48649667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

هیات‌های ورزشی در کرمانشاه برنامه کاری داشته باشند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برخی هیات های ورزشی در کرمانشاه به جای کار و تلاش دنبال حاشیه سازی هستند که بهتر است از این رفتار دست برداشته و برنامه کاری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی عصر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: این دسته از هیات ها که تعدادشان هم محدود است به جای بهانه تراشی و حاشیه سازی خوب است با الگو برداری از هیات دیگر استان ها جدی تر پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه این دسته از هیات ها نبود اعتبار را بهانه ای برای عدم کارایی خود قرار داده اند، گفت: خوشبختانه بودجه به اندازه کافی موجود است و ما هم به هیات هایی که کارشان را خوب و درست انجام داده و برنامه دارند اعتبار لازم را می دهیم.

رحیمی تصریح کرد: برای ما بین هیات هایی که برنامه دارند و کارهای خود را به خوبی انجام می دهند با آن دسته از هیات هایی که به خواب فرو رفته اند تفاوت بسیاری وجود دارد و بسیار بیشتر مورد حمایت قرار دارند.

پروژه های ورزشی خوبی به زودی افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه به آغاز عملیات اجرایی چند پروژه خاص ورزشی اشاره و اظهار کرد: این پروژه ها در آینده ای نزدیک آماده افتتاح و بهره برداری خواهند شد تا قدم بلند دیگری در راستای توسعه ورزش این دیار برداشته شود.

وی از زمین استاندارد اسکیت، مجموعه کانوپولو، مجتمع ساحلی، پیست دوچرخه سواری، زمین مینی گلف و دیواره صخره نوردی به عنوان پروژه های شاخصی یاد کرد که بزودی افتتاح خواهند شد.

رحیمی همچنین ساماندهی مجموع ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه را از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد و گفت: مجموعه ای که تا چند سال قبل به تعطیلی کشده شده بود امروز ورزشکاران بسیاری از رشته های ورزشی در آن ها حضور دارند و به تمرین و فعالیت می پردازند.

ابراز رضایت از عملکرد هیات شنا کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با تبریک به پیمان جاویدان رییس هیات شنای کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد روند رو به توسعه و پیشرفت این هیات همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: در سال های اخیر کارهای خوبی در هیات شنای کرمانشاه انجام شده و این هیات جزو موفق ترین هیات های استان به شمار می رود.

رحیمی در پایان خواستار فعال تر شدن هیات های شهرستانی شد و گفت: آنها می توانند بازوان توانمندی برای هیات شنای استان باشند.

در مجمع انتخابات هیات شنای کرمانشاه پیمان جاویدان با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس دوباره این هیات انتخاب شد.

نظر شما