شناسهٔ خبر: 48649642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

طلسم ۱۱ ساله اصفهان شکسته شد/

آیت الله طباطبایی نژاد: از اقدامات شهرداری اصفهان برای تکمیل سالن اجلاس تشکر می کنم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: برای احداث مرکز همایش‌ها و سالن گلستان شهدا دلهره داشتم و از همان اوایل به شهردار اصفهان تاکید کردم این کار روزی زمین نماند، خوشبختانه کار به زیبایی ادامه یافت که جای تشکر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، عصر امروز _یکشنبه ۱۰ مردادماه_ در آئین افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: در این جلسه باید از کسانی که زحمت کشیدند و سالن اجلاس را به این مرحله رساندند تشکر کرد زیرا به این مرحله رساندن کار کمی نیست.

وی افزود: به ذهنم آمده بود نکند خط و خط بازی‌ها باعث شود این کار از شهردار قبلی ادامه نیافته و چنین سرمایه‌ای از مردم از بین رود، زیرا برای احداث چنین جایگاهی در اصفهان بسیاری کارشکنی کرده و قصد داشتند این سالن در شهرهای دیگری که قصد بردن نام آن را ندارم، احداث شود.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: زمانی که قرار شد این سالن احداث شود، طبق بررسی کارشناسی ۲۵۰ میلیارد تومان برای پروژه اعتبار پیش بینی شد، اما فقط ۲۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای این سالن پرداخت شد.

وی تصریح کرد: بالاخره شهردار وقت آقای سقاییان نژاد با مبالغی که در آن زمان وجود داشت و همچنین بودجه شهرداری کار را ادامه دادند، خوشبختانه دکتر نوروزی به خوبی این کار را ادامه داد؛ برای سالن اجلاس و سالن گلستان شهدا دلهره داشتم و از همان اوایل به دکتر نورزی تاکید کردم این کار روی زمین نماند، خوشبختانه کار به زیبایی ادامه یافت که جای تشکر دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: از آقای مهندس برکت نیز تشکر می‌کنم زیرا برای کشورش کار و بدون خط و خط بازی فعالیت می‌کند، همه باید در خدمت مردم و کشور باشیم.

وی با بیان اینکه این پروژه منحصر به اصفهان نبوده و قطعاً در سطح بین‌المللی مطرح است، گفت: مسئولان شهر و استان باید بکوشند بقیه مشکلات را حل کنند، کارهای هنری در خور اصفهان زیاد انجام شده، اما باید بیشتر شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: فضای سبز بسیار خوبی اینجا احداث شده است، دفعه سوم است به این مکان می‌آیم و فضای سبز ایجاد شده در این مکان بسیار بزرگ و مشهود است. از همه کارگران و کسانی که در ساخت این سالن تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

نظر شما