شناسهٔ خبر: 48648313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

داورزنی: بابت وعده‌ای که محقق نشد، عذرخواهی می‌کنم/ زیر سوال بردن توانمندی آلکنو بی انصافی است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما در مسابقات المپیک نتوانستیم به اهداف‌مان برسیم و از این بابت از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد شکست 3 بر 2 ایران مقابل ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی المپیک و حذف از این رقابت‌ها اظهار داشت: تلاش فدراسیون بر این بوده که تیم ملی ایران در بین 4 تیم برتر المپیک باشد و روی سکوی المپیک برود. ما در این مسابقات نتوانستیم به اهداف خودمان برسیم و از این بابت از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: ما و بازیکنان، همه تلاش خود را کردیم. تیم آنچه در توان داشت، گذاشت اما نشد. امروز بازی سختی با میزبان مسابقات داشتیم. انتظار مردم این بود که والیبال ایران به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند. از بابت وعده‌ای که محقق نشد از مردم عذرخواهی می‌کنم.

داورزنی گفت:‌ تلاش مجموعه والیبال این است که در مسیر پیشرفت خود، پوست‌اندازی درستی انجام دهد. تیم ملی ایران 20 شهریور برای مسابقات قهرمانی آسیا باید به ژاپن بیاید. تلاش ما این است که روند رو به رشدی در جریان این پوست اندازی داشته باشیم. امیدوارم مردم با ببخشند. میدان رقابت طوری است که شما یک روز لهستان را می‌برید و یک روز به کانادا می‌بازید. باید تلاش کنیم این نوسانات را از بین برریم. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

وی تصریح کرد:‌ آلکنو یکی از بهترین مربیان دنیاست. زیر سوال بردن توانمندی او بی انصافی است. بازیکنان ما هم جزو بازیکنان خوب دنیا هستند. در این شرایط باید زمانی را برای تحلیل درست و نه احساسی در نظر بگیریم. من قبلا هم گفتم که برای ارزیابی تیم ملی باید اجازه داد مسابقات المپیک تمام شود تا ببینیم کجای کار را برای آینده پیش رو باید اصلاح کرد.

او ادامه داد: دنیا به آخر نرسیده و زندگی در جریان است. ما کار المپیک بعدی را از قبل شروع کردیم ولی اصلاحاتی را باید انجام دهیم که قطعا در اعضای تیم ملی هم خواهد بود. باید به ثبات لازم برسیم چون بی‌ثباتی، مشکل‌ساز خواهد شد.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما